12-12-2018 13:24
@seboxtc Proszę sprawdź wiadomości w bankowości internetowej Moje ING
13-12-2018 20:47
Witam mam ten sam problem,
bankomat zjadł mi 8185 zł , wpłacałem we wpłatomacie w banku ING, od razu zgłosiłem reklamację 6.12.2018 r. Zostałem poinformowany że to duża kwota i najpóżniej w poniedziałek 10 grudnia zostanie mi zwrócona kwota. Dzisiaj dostałem informację że potrzebują więcej czasu i moja reklamacja zostanie rozpatrzona do 31.12.2018! Przecież to jest jakaś kpina z klienta... ciekawe jak mam teraz przygotować święta ? Mam nawet zdjęcia jak się wpłatomat zawiesił.Może tutaj ktoś mi pomoże i wyjaśni sprawę i odzyskam swoje pieniądze!
13-12-2018 20:48
14-12-2018 15:00
@Kubalonek Proszę sprawdź w Moim ING wiadomości pozdrawiam
04-03-2019 14:11
Numer sprawy : 000111/032019
Dnia 01.03.2019 wpłatomat w Galerii Krakowskiej zaraz przy waszym oddziale wciągnął mi pieniądze, pech chciał że ich wcześniej nie przeliczyłam było to około 3800-4000. Od razu udałam się do oddziału, złożyłam reklamacje. Pani poinformowała mnie, że w piątek sprawa napewno nie zostanie załatwiona, bo przed weekendem. Zostałam bez środków przez cały weekend. Dzisiaj dzwoniąc na infolinię , aby sprawdzić status reklamacji słyszę, że macie czas do 08.03. Taka sytuacja jest dla mnie niewyobrażalna. Bankomat wciągnął moje pieniądze, nie zaksięgował ich na rachunku, a od banku otrzymuje informacje, że macie czas ? Jestem zszokowana tym w jaki sposób traktujecie klientów oraz tym w jaki sposób obracacie ich pieniędzmi.
04-03-2019 14:15 | Edytowano: 04-03-2019 14:16
Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
07-03-2019 08:02
Nadal nic w mojej sprawie nie zrobiono, jestem od piątku bez pieniędzy..... myślę że nie wymaga to komentarza.
07-03-2019 09:16
@alusia340 Przepraszamy Cię za tak długie rozpatrywanie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku.
21-03-2019 12:18
21-03-2019 12:37
sandra2410, dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki. Mam nadzieję, że uda się szybko ją wyjaśnić.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |