21-03-2019 13:57
Jak długo może trwać rozpatrywanie reklamacji??
22-03-2019 14:12
@sandra2410 O terminie rozpatrzenia reklamacji informujemy w wiadomości, którą wysyłamy na Twoją bankowość internetową. W przypadku wpłatomatów najczęściej jest to 5-7 dni. Podobną wiadomość wyślemy do Ciebie po rozpatrzeniu reklamacji, z odpowiedzią na nią. Jeśli wciąż czekasz na jej rozpatrzenie, proszę wejdź w zakładkę "Wiadomości" w Moim ING. Być może odpowiedź już na Ciebie czeka
24-03-2019 22:21 | Edytowano: 24-03-2019 22:22
Witam! Dziś wpłacałem dość dużą kwotę pieniędzy do wpłatomatu w Stargardzie w punkcie na ul. Piłsudskiego między 11.00 - 12.00. Byłem trochę zdziwimy kwotą, którą policzył bankomat bo brakowało mi ok tysiąca złotych - jednak pomyślałem, że maszyna pewnie się nie myli (nigdy nie miałem takiej sytuacji) i może nie wziąłem całej sumy z domu z portfela. Spieszyłem się, to była suma ok 15 tys zł. Miałem pewność, że brakująca kwota leży w domu, nie składałem żadnej reklamacji gdyż nie byłem pewny. Po przyjeździe do domu zobaczyłem, że jednak nic nie zostało i doszło do mnie, że ta maszyna może źle policzyła pieniądze i to nie ja popełniłem błąd. Później wszedłem na forum i zobaczyłem, że bardzo duża liczba osób ma podobny problem. Czy mogę coś w tej sytuacji zrobić? Jestem pewny, że wpłatomat źle policzył moje pieniądze. Podczas wpłaty dostałem komunikat, że część pieniędzy nie rozpoznano, włożyłem je drugi raz i wtedy dopiero bankomat je zabrał - jednak chyba ich nie policzył bo właśnie tyle brakuje. Proszę o pomoc w tej sytuacji.
25-03-2019 06:20 | Edytowano: 25-03-2019 06:21
W tej sytuacji proszę, złóż reklamację:
Sprawdzimy to dla Ciebie.
22-04-2019 18:36
22-04-2019 18:50
AmeliaBanks, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Przekazałam informacje o Twoim zgłoszeniu do odpowiedniej jednostki banku. Niestety dzisiaj mamy dzień świąteczny i nie jesteśmy w stanie więcej zrobić. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.
23-04-2019 08:40
Szybko działamy. Sprawdź proszę zakładkę Wiadomości w swojej usłudze Moje ING. Tam otrzymasz odpowiedź w sprawie Twojego zgłoszenia.
17-01-2020 07:03
17-01-2020 07:07
@Jakub1989 Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Zrobimy, co w naszej mocy żeby szybko rozpatrzyć Twoje zgłoszenie. Mam nadzieję, że mimo tej wpadki z wpłatomatem (złośliwość rzeczy martwych ) zdecydujesz się na otwarcie u nas konta firmowego.
18-01-2020 14:34
@Jakub1989 Czy otrzymałeś już jakieś informacje w sprawie swojego zgłoszenia?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |