29-09-2020 23:13
@M51 Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się zdalnym zakładaniem kont w naszym banku.
30-09-2020 07:58
Dziękuję, ale w jaki sposób się skontaktujemy ?. Może ja to zrobię, jeżeli dostanę "namiary".
01-10-2020 15:25
@M51 Twoja żona może ustalić dla Ciebie pełnomocnictwo szczególne poświadczone notarialnie, w którym upoważni Cię do wydania bankowości internetowej dla niej lub też w innym zakresie, który określi bezpośrednio w tym akcie. Pełnomocnictwo takie musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika. Te dane to:
- imię i nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL (obywatel Rzeczpospolitej Polskiej),
- rodzaj oraz serię i numer oraz datę ważności dokumentu pozwalającego na identyfikację mocodawcy oraz pełnomocnika,
- obywatelstwo,
- status dewizowy,
- status podatkowy,
- datę i miejsce urodzenia,
- imię ojca i matki,
- nazwisko rodowe matki,
- numer telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.
01-10-2020 22:58
W moim przypadku (nie dyskutujmy na ten temat) to wizyta w domu prawnika, przedstawicielstwo na niego, jego wizyta w banku, a potem może jeszcze raz wizyta w domu. Kilkaset zł, sposób sprawdzony przeze mnie przy innej potrzebie, skuteczny ale kosztowny No i to nie jest rozwiązanie problemu przez Bank.
14-12-2020 17:49
04-01-2021 17:27
Obecnie nie akceptujemy takich dokumentów. Rozważymy wprowadzenie takiej funkcjonalności
29-01-2021 14:00
#SylwiaG, odpowiedziałas na posta z 14.12.2020 JUŻ 04.01.2021!!! Co za piorunująca szybkość reakcji! I to Moderatora. Brawo Ty!
30-01-2022 18:52
31-01-2022 21:46
Konto osobiste przez ogólną stronę internetową lub aplikację mobilną (przed jej aktywacją) może u nas założyć jedynie ta osoba, której danych nie ma jeszcze w naszych systemach. Jeżeli dane jakiegoś klienta już w nich są, ale nie ma on własnej bankowości internetowej, to założymy ją dla niego w dowolnym oddziale naszego banku. W niej będzie mógł utworzyć własne konto lub skorzystać z pomocy specjalisty w oddziale. Osoby, które już korzystają z naszej bankowości internetowej Moje ING, kolejne swoje konta mogą zakładać właśnie w niej. Przykro nam, że tak odbierasz to ograniczenie techniczne.
05-08-2022 04:03
Czytam ten wątek i nie mogę uwierzyć. Myślę, że ludzie nie rozumieją procedur banku - każdy ma swoje. Bank nie umożliwia założenia konta przez internet osobom, których dane są w systemie, kropka. Po co drążyć i tracić energię na rzeczy, na które nie mamy wpływu.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |