Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@M51 Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się zdalnym zakładaniem kont w naszym banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 11 z 21 (10 856 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Dziękuję, ale w jaki sposób się skontaktujemy Emotikon: Szczęśliwy ?. Może ja to zrobię, jeżeli dostanę "namiary". 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 12 z 21 (10 840 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@M51 Twoja żona może ustalić dla Ciebie pełnomocnictwo szczególne poświadczone notarialnie, w którym upoważni Cię do wydania bankowości internetowej dla niej lub też w innym zakresie, który określi bezpośrednio w tym akcie. Pełnomocnictwo takie musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika. Te dane to:
- imię i nazwisko, 
- pełny adres zamieszkania, 
- PESEL (obywatel Rzeczpospolitej Polskiej), 
- rodzaj oraz serię i numer oraz datę ważności dokumentu pozwalającego na identyfikację mocodawcy oraz pełnomocnika, 
- obywatelstwo, 
- status dewizowy, 
- status podatkowy, 
- datę i miejsce urodzenia, 
- imię ojca i matki, 
- nazwisko rodowe matki,
- numer telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 13 z 21 (10 808 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

W moim przypadku (nie dyskutujmy na ten temat) to wizyta w domu prawnika, przedstawicielstwo na niego, jego wizyta w banku, a potem może jeszcze raz wizyta w domu. Kilkaset zł, sposób sprawdzony przeze mnie przy innej potrzebie, skuteczny ale kosztowny Emotikon: Smutny No i to nie jest rozwiązanie problemu przez Bank. 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 14 z 21 (10 793 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

To ja przy okazji zapytam moderatora czy w/w pełnomocnictwo szczególne może być udzielone w formie dokumentu elektronicznego (PDF) podpisanego (PAdES) kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawczynię? Wtedy nie byłoby potrzebne poświadczenie podpisu przez notariusza.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
2
04-01-2019
Wiadomość 15 z 21 (10 398 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Obecnie nie akceptujemy takich dokumentów. Rozważymy wprowadzenie takiej funkcjonalności Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 16 z 21 (10 205 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

#SylwiaG, odpowiedziałas na posta z 14.12.2020 JUŻ 04.01.2021!!! Co za piorunująca szybkość reakcji! I to Moderatora. Brawo Ty! 

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 17 z 21 (9 940 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Jak rozumiem osoba bezdomna ale z telefonem uzyska u was konto w 15 minut ale już wasz 15 letni klient musi być weryfikowany mimo iż zakłada osobne niezależne konto? No tak to logiczne. Gratuluje dbałości o klienta. Jaki nastepny etap? Może stali klienci przymusowo będą brali udział w losowaniu...raz w tygodniu losowany będzie nieszczęśliwiec któremu będzie czyszczone konto?

Z poważaniem,
Wasz wieloletni klient Artur W.
Odpowiedz
0 Lajków
ArturW
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-01-2022
Wiadomość 18 z 21 (8 609 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Konto osobiste przez ogólną stronę internetową lub aplikację mobilną (przed jej aktywacją) może u nas założyć jedynie ta osoba, której danych nie ma jeszcze w naszych systemach. Jeżeli dane jakiegoś klienta już w nich są, ale nie ma on własnej bankowości internetowej, to założymy ją dla niego w dowolnym oddziale naszego banku. W niej będzie mógł utworzyć własne konto lub skorzystać z pomocy specjalisty w oddziale. Osoby, które już korzystają z naszej bankowości internetowej Moje ING, kolejne swoje konta mogą zakładać właśnie w niej. Przykro nam, że tak odbierasz to ograniczenie techniczne. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 19 z 21 (8 587 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Czytam ten wątek i nie mogę uwierzyć. Myślę, że ludzie nie rozumieją procedur banku - każdy ma swoje. Bank nie umożliwia założenia konta przez internet osobom, których dane są w systemie, kropka. Po co drążyć  i tracić energię na rzeczy, na które nie mamy wpływu.

Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 20 z 21 (7 137 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy