Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@M51 Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się zdalnym zakładaniem kont w naszym banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
674
214
12-10-2015
Wiadomość 11 z 19 (3 613 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Dziękuję, ale w jaki sposób się skontaktujemy Emotikon: Szczęśliwy ?. Może ja to zrobię, jeżeli dostanę "namiary". 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
13-07-2017
Wiadomość 12 z 19 (3 597 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@M51 Twoja żona może ustalić dla Ciebie pełnomocnictwo szczególne poświadczone notarialnie, w którym upoważni Cię do wydania bankowości internetowej dla niej lub też w innym zakresie, który określi bezpośrednio w tym akcie. Pełnomocnictwo takie musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika. Te dane to:
- imię i nazwisko, 
- pełny adres zamieszkania, 
- PESEL (obywatel Rzeczpospolitej Polskiej), 
- rodzaj oraz serię i numer oraz datę ważności dokumentu pozwalającego na identyfikację mocodawcy oraz pełnomocnika, 
- obywatelstwo, 
- status dewizowy, 
- status podatkowy, 
- datę i miejsce urodzenia, 
- imię ojca i matki, 
- nazwisko rodowe matki,
- numer telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
693
159
04-09-2015
Wiadomość 13 z 19 (3 565 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

W moim przypadku (nie dyskutujmy na ten temat) to wizyta w domu prawnika, przedstawicielstwo na niego, jego wizyta w banku, a potem może jeszcze raz wizyta w domu. Kilkaset zł, sposób sprawdzony przeze mnie przy innej potrzebie, skuteczny ale kosztowny Emotikon: Smutny No i to nie jest rozwiązanie problemu przez Bank. 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
13-07-2017
Wiadomość 14 z 19 (3 550 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

To ja przy okazji zapytam moderatora czy w/w pełnomocnictwo szczególne może być udzielone w formie dokumentu elektronicznego (PDF) podpisanego (PAdES) kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawczynię? Wtedy nie byłoby potrzebne poświadczenie podpisu przez notariusza.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 15 z 19 (3 155 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Obecnie nie akceptujemy takich dokumentów. Rozważymy wprowadzenie takiej funkcjonalności Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
136
34
23-04-2018
Wiadomość 16 z 19 (2 962 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

#SylwiaG, odpowiedziałas na posta z 14.12.2020 JUŻ 04.01.2021!!! Co za piorunująca szybkość reakcji! I to Moderatora. Brawo Ty! 

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
07-01-2021
Wiadomość 17 z 19 (2 697 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Jak rozumiem osoba bezdomna ale z telefonem uzyska u was konto w 15 minut ale już wasz 15 letni klient musi być weryfikowany mimo iż zakłada osobne niezależne konto? No tak to logiczne. Gratuluje dbałości o klienta. Jaki nastepny etap? Może stali klienci przymusowo będą brali udział w losowaniu...raz w tygodniu losowany będzie nieszczęśliwiec któremu będzie czyszczone konto?

Z poważaniem,
Wasz wieloletni klient Artur W.
Odpowiedz
0 Lajków
ArturW
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-01-2022
Wiadomość 18 z 19 (1 366 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Konto osobiste przez ogólną stronę internetową lub aplikację mobilną (przed jej aktywacją) może u nas założyć jedynie ta osoba, której danych nie ma jeszcze w naszych systemach. Jeżeli dane jakiegoś klienta już w nich są, ale nie ma on własnej bankowości internetowej, to założymy ją dla niego w dowolnym oddziale naszego banku. W niej będzie mógł utworzyć własne konto lub skorzystać z pomocy specjalisty w oddziale. Osoby, które już korzystają z naszej bankowości internetowej Moje ING, kolejne swoje konta mogą zakładać właśnie w niej. Przykro nam, że tak odbierasz to ograniczenie techniczne. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
674
214
12-10-2015
Wiadomość 19 z 19 (1 344 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Okres prowadzenia działalności gospodarczej a kredyt gotówkowy

Do złożenia wniosku o kredyt gotówkowy dla osoby prywatnej przy dochodzie z działalności gospodarczej minimalnym okresem, jaki bierzemy pod uwagę przy tym wniosku to 2 lata prowadzenia działalności go

...

27-06-2022
Aneks o skrócenie okresu kredytowania

Hej,

Próbuję znaleźć informację, w jakim czasie od podpisania w oddziale aneksu skracającego okres kredytowania zobaczę faktyczną zmianę w okresie kredytowania w aplikacji. Nie dopytałam podczas wizyty...

27-06-2022
ING Księgowość a Nowy Ład 2.0

Dzień dobry,

 

jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?

 

Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz

...

27-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy