Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale
A ja myślę, że procedury tworzone są po to by wiedzieć jak należy postępować w każdej możliwej sytuacji, zgodnie z przepisami, warunkami bezpieczeństwa, ochrony danych itp. Od zgłoszenia problemu minęło dwa lata i co i nic. Czy programiści nie potrafią wprowadzić do systemu dodatkowej opcji powtórnego potwierdzenia tożsamosci (jedyny wypowiedziany argument "na nie"). Nie uwieżę. Po prostu nikt im
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale
W moim przypadku (nie dyskutujmy na ten temat) to wizyta w domu prawnika, przedstawicielstwo na niego, jego wizyta w banku, a potem może jeszcze raz wizyta w domu. Kilkaset zł, sposób sprawdzony przeze mnie przy innej potrzebie, skuteczny ale kosztowny No i to nie jest rozwiązanie problemu przez Bank.
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale
Ja również rozumiem, że nie wszystko jest takie proste jak wydaje się osobie niezatrudnionej w banku (tzn. np. mnie). Jeżeli jednak stosowany aktualnie sposób wprowadzenia nowego zapisu - jest sprawdzony, to co stoi na przeszkodzie zastosować go również do wprowadzenia zmian starego zapisu?
Żona już raz, była w banku (wtedy jeszcze mogła) i jej tożsamość została potwierdzona. Zakładacie Państwo now
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale
Oczywiście, przecież właśnie o tym razem z @etet100 piszemy. Dla waszego "starego" klienta stwarzacie utrudnienia, a osobie nieznanej ułatwiacie załatwienie tej samej sprawy. Ja dodatkowo piszę, że dla żony warunek przybycia do siedziby banku jest praktycznie warunkiem zaporowym. Trzeba sporo doświadczenia i empatii aby dostrzec, że przepis ładnie wyglądający na papierze w praktyce jest, niezamier
Re.: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale
etet100 zgadzam się z Tobą. Mamy podobną sytuację z żoną. Kilka lat temu "dopisałem ją" jako współwłaścicielkę do własnego konta, a teraz ona nie może przez internet założyć swojego konta. Dodam, że jest osobą chorą i nie opuszcza mieszkania a więc nie może odbyć wizyty w Oddziale Banku. A przecież założenie Konta nie zmienia w Kartotece zweryfikowanych już danych. Ponowna weryfikacja osoby nie likwi
Identyczną poradę otrzymałem od eksperta ING na czacie, z poleceniem rozmowy telefonicznej. Jednak wynikiem tej rozmowy była ostateczna informacja że indywidualny login tak, ale drugi Profil Zaufania kategorycznie nie, ponieważ jedno konto, jeden właściciel, jeden Profil. I ING nie może Pełnomocnikowi, jakim jest żona, potwierdzać, drugiego Profilu Zaufanego w oparciu o moje konto. Wcześniejsza pr
Bankowość internetowa i Profil Zaufany zostały utworzone dla osób bardzo zajętych, ale mogą doskonale służyć również osobom chorym. Barierą jest jednak konieczność osobistej wizyty np. w siedzibie banku. Niestety nie można zastąpić jej np. Pełnomocnictwem. Jestem w takiej właśnie sytuacji. Jako właściciel konta uzyskałem Profil Zaufania, ale dla (chorej) żony będącej pełnomocnikiem już nie. A może