Re: Garmin Pay już w ING

Klienci ING Banku Śląskiego, którzy posiadają karty debetowe Visa zbliżeniowa, mogą już korzystać z usługi Garmin Pay. Do końca roku planujemy rozszerzenie usługi o karty kredytowe.

żeby płacić zegarkiem Garmin pobierz aplikację Garmin Connect z AppStore (telefony z systemem IOS) lub Google Play (telefony z systemem Android) i połącz z nią swój zegarek. Utwórz portfel Garmin Pay razem z czterocyfrowym hasłem do portfela. Na koniec dodaj kartę do portfela Garmin Pay.

Zacznij korzystać z Garmin Pay z ING

żeby płacić zegarkiem Garmin wystarczy, że zbliżysz nadgarstek z zegarkiem Garmin do czytnika. Przy pierwszej płatności ważne jest odblokowanie  zegarka hasłem ustalonym podczas tworzenia portfela Garmin Pay.

- Płatności Garmin Pay to wygodne rozwiązanie dla osób, które lubią aktywność fizyczną. Zegarki Garmin znane są szczególnie wśród biegaczy. W ING Banku Śląskim chcemy dostarczać naszym klientom jak najwygodniejsze metody płatności, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Stale rozwijamy nasze usługi, na każdym etapie weryfikując oczekiwania naszych klientów - mówi Barbara Borgieł-Cury, dyrektor Centrum Bankowości Codziennej w ING Banku Śląskim.

 

W przypadku utraty zegarka, na którym użytkownik ma uruchomione płatności Garmin Pay wystarczy usunięcie karty z portfela Garmin Pay na telefonie lub za pośrednictwem banku w systemie bankowości internetowej Moje ING lub na infolinii banku.

 

Klienci ING Banku Śląskiego mogą kupić wybrane modele zegarków z funkcją Garmin Pay do 30% taniej.

GarminPaywING.PNG

 

 

Komentarze
Lukasz_K Doradca z ambicjami
‎26-09-2019 12:06

To bardzo dobra wiadomość. Czas na testowanie usługi i korzystanie z niej. Dziękuję.

Lukasz_K
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
2
19-01-2016
Andrzej67 Nowy w branży
‎26-09-2019 13:17

Cały dzień próbuje i nie mogę dodać karty Visa do aplikacji garmin connect ☹️

Pisze ze bank który wystawił tę kartę nie obsługuje garmin pay

Andrzej67
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
26-09-2019
Andrzej67 Nowy w branży
‎26-09-2019 19:56

Nie jestem zirotowany, tylko wqr... y 😡

Długo czekałem i nic kicha. 

Andrzej67
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
26-09-2019
pszym Nowy w branży
‎27-09-2019 12:57 | Edytowano: ‎27-09-2019 12:58

Również ten błąd mam. Okazało się, że to tylko oferta dla klientów indywidualnych. Klienci kont biznesowych nie mogą skorzystać z tej super fajnej fuknkcji ;/ 
Dodatkowo nikt nie wie czy w ogóle Garmin Pay dla kont firmowych będzie dostępny.

 

Niby wielki news, że ING wprowadziło Garmina Pay, ale nie dla wszystkich swoich kont. ;-(

Lipa ING, trochę lipa... ;-(

pszym
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-09-2019
MateuszF Moderator
‎27-09-2019 13:57

@Andrzej67 Prosimy spróbuj usunąć cały portfel Garmin Pay i utwórz go od nowa. Daj znać, czy to pomogło.

@pszym Przykro nam, że tak uważasz. Na razie nie mamy informacji o wprowadzeniu Garmin Pay dla klientów firmowych. Jeśli będziemy mieć dodatkowe informacje w sprawie wdrożenia tej usługi, na pewno poinformujemy o tym na naszej stronie i w kanałach społecznościowych Emotikon: Szczęśliwy Prosimy o cierpliwość.

MateuszF
Moderator
Moderator icon
175
42
12-04-2017
ZbigniewS Nowy w branży
‎27-09-2019 15:11

Witam, Kilka razy chciałem dodać kartę do Portfela i za każdym razem informacja że jest błąd w autoryzacji a sms z banku że Dane karty którą chce dodać są nieprawidłowe a podaje te z karty - karta Visa Debit

ZbigniewS
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-09-2019
MartaK Moderator
‎28-09-2019 14:54

@ZbigniewS jeśli faktycznie podajesz poprawnie dane, a w dalszym ciągu pojawia się informacja o błędzie, proszę żebyś skontaktował się z naszą infolinią - 32 357 00 12. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Mam nadzieję, że szybko wyjaśnisz tę sprawę i będziesz mógł korzystać z Garmin Pay. 

MartaK
Moderator
Moderator icon
248
75
04-09-2015
MagdalenaM Nowy w branży
‎04-10-2019 17:36

Witam

Czy ktoś miał taki problem 

Gdy chce dodać karę do portfela w zegarku Garmin vivoactiv3 wyskakuje taki bład:

"Błąd poświadczenia (autoryzacji) karty

Autoryzacja tej karty nie powiodła się. Spróbuj ponownie "

Próbuje i próbuj i nic z tego 

Co może być tego przyczyną ?

 

MagdalenaM
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
04-10-2019
MonikaC Moderator
‎05-10-2019 17:29

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji i karty, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Podam Ci ogólne informacje. Twój komunikat może oznaczać błędną autoryzację (jeżeli wprowadziłaś kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacji). W tej sytuacji spróbuj dodać kartę do portfela Garmin Pay kolejnego dnia.
Jeżeli nie podawałaś kodu autoryzacyjnego, to sprawdź proszę:

- czy próbujesz dodać kartę Visa Zbliżeniową z konta osobistego?
- czy podajesz właściwy numer karty, datę ważności, kod CVV2? 

- czy Twoja karta jest aktywna?

- czy masz włączoną zbliżeniowość? 
- czy masz aktualną wersję aplikacji Garmin Connect i oryginalny system na swoich urządzeniach?
Jeżeli wszystko się zgadza, a nadal nie będziesz mogła dodać karty, to skontaktuj się z nami przez Moje ING - czat (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), przez wiadomości w bankowości lub telefonicznie 32 357 00 12. Wtedy sprawdzimy Twoją sytuację.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
498
97
04-09-2015
Krzyszto379 Nowy w branży
‎10-10-2019 21:49

Witam. Czy Garmin Pay będzie dostępna dla kart prepaid MasterCard?

Specjalnie w tym celu zamówiłem sobie taką kartę, i przy próbie dopisania jej do portfela pojawił się komunikat, że ta karta nie jest obsługiwana.

Krzyszto379
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
10-10-2019
MateuszF Moderator
‎11-10-2019 20:00

@Krzyszto379 Obecnie nie planujemy wprowadzenia kart przedpłaconych do Garmin Pay. Jeśli coś się zmieni, to na pewno poinformujemy o tym na naszej stronie i w kanałach społecznościowych.

MateuszF
Moderator
Moderator icon
175
42
12-04-2017
Krzyszto379 Nowy w branży
‎14-10-2019 19:39
@ MateuszF Szkoda. Właśnie w tym celu wystąpiłem o tą kartę i już ją mam. BTW, przydałaby się wyraźna informacja o tym, że danej karty nie da się w ten sposób wykorzystać. Moim zdaniem karta prepaid jest dobrym rozwiązaniem do płatności zegarkiem, które dla mnie będzie miało zastosowanie do płacenia za jakieś drobiazgi na plaży lub podczas uprawiania sportu. W razie nieuprawnionego użycia płatności Garmin Pay nie da się wypłacić więcej niż jest na koncie karty prepaid. Dodawanie karty kredytowej lub głównej karty do konta, gdzie limity transakcyjne są wyższe wiąże się z pewnym ryzykiem, którego ja nie chcę ponosić.
Krzyszto379
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
10-10-2019
AgnieszkaR Moderator
‎15-10-2019 14:51

@Krzyszto379 - informacje o tym, jakie karty możesz dodać do Garmin Pay znajdują się na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/garmin-pay w sekcji Pytania i odpowiedzi. Rozumiemy Twój sposób zabezpieczania finansów, pamiętaj że tę samą zasadę możesz zastosować do swojej karty płatniczej. Wystarczy nadwyżkę przelewać na konto oszczędnościowe, a na koncie rozliczeniowym pozostawić tylko kwotę, której potrzebujesz. W aplikacji mobilnej możesz wyciągnąć na pierwszy ekran skrót Szybki przelew i dzięki niemu bez logowania przelewać drobne kwoty między kontem oszczędnościowym a rozliczeniowym, wtedy kiedy ich potrzebujesz. Spróbuj, może ten sposób będzie dla Ciebie także wygodnym rozwiązaniem Emotikon: Szczęśliwy 

AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
92
16
02-11-2016