Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Pięknie napisane o architekturze - zgadzam się, prostota jest uniwersalna i piękna. Ale...
ja byłam w ING z przyzwyczajenia, nie analizowałam kosztów miesięcznych utrzymania konta i kart. Lubiłam stary interfejs i nie chciało mi się szukać czegoś nowego. Po zmianie interfejsu na fali niechęci do "bąbli" zaczęłam rozglądać się po ofercie innych banków i okazało się, że to moje konto w ING wcale nie było takie super, że są banki, w których jest taniej. Dlatego zamiast podpisywać petycje i tkwić w starym, czasem korzystniej jest rozejrzeć się, bo może się okazać, że tuż obok jest coś atrakcyjniejszego. Umowa z bankiem to nie małżeństwo do końca życia.
Piszę z perspektywy klienta indywidualnego. Być może z perspektywy klienta biznesowego ING jest numerem jeden, ale i tak warto popatrzeć w rankingi, bo konkurencja nie śpi. Emotikon: Mrugający

złaklientka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
03-11-2017
Wiadomość 1231 z 1 332 (15 166 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1232 z 1 332 (15 088 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.

Trzeba by jeszcze sprawdzić skład komisji. :-)

cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1233 z 1 332 (15 085 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nic w systemie ING się nie zmieni. Ci, co mieli styczność z pracą w korporacji wiedzą, że ciężko jest czasem cokolwiek zmienić a już szczególnie, jak korporacyjny design został zatwierdzony "u góry".

 

Co do wyróżnienia dla ING - nie dziwię się, jak oceną zajmują najprawdopodniej osoby, które w ogóle na co dzień nie korzystają z ING online. Poklikały sobie trochę i stwierdziły, że jest bardzo dobry. Tymczasem, przytłaczająca ilość negatywnych opinii zupełnie komisję nie zainteresowała. Hm, może nie wiedzą, że jest tutaj takie forum.

cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1234 z 1 332 (15 083 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Ciekawe czy szanowna komisja też się cieszy kiedy dostaje powiadomienia na komórkę za każdym razem kiedy wydamy pieniążki?? Kto to wymyślił??? Robię 15 przelewów i dostaję piętnaście powiadomień. Po jaka cholerę mi te powiadomienia. Oczywiście mogę wyłączyć Push, ale wtedy nic nie zapłacę za pomocą blika. Mistrzostwo świata.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1235 z 1 332 (15 043 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Akurat powiadomienia push są bardzo przydatne ale... albo powinny być konfigurowalne, albo być normalne a nie debilne jak teraz Emotikon: Bardzo szczęśliwy bo na diabła wysyłać mi powiadomienie push o tym, że właśnie zrobiłem przelew? 

Z drugiej strony - przydatne są powiadomienia o tym, że wpłynął jakiś przelew, albo został zrealizowany przelew zaplanowany (dużo) wcześniej.

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1236 z 1 332 (15 033 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

"KONFIGUROWALNE" to jest słowo, którego twórcy Mojego ING nie znają. Na początku usiedli, zapytali jakie są najczęściej chwalone funkcje ING Bank Online, a następnie usunęli je z programu. I tak mamy nieprzydatne wiadomości Push, brak listy odbiorców, rozdzielenie kont firmowych i osobistych, brak przejrzystego przedstawienia stanu wszystkich kont w jednym miejscu, mnóstwo klikania, przewijania i niepotrzebnych infromacji na stronie głównej. Ale dostają nagrody i to się liczyEmotikon: Szczęśliwy) Towarzystwo wzajemnej adoracji...

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1237 z 1 332 (14 953 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

no właśnie. Irytujące w powiadomieniach jest to że w przypadku przelewu z przyszłą datą informują o zdefiniowaniu przelewu a nie o jego realizacji. Co za "myśliciel" na to wpadł? O innych "innowacjach" nawet szkoda pisać...

Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 1238 z 1 332 (14 898 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.

 

Każdy może wygrać, chyba, że jest druga kandydatura.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 1239 z 1 332 (14 868 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziś żadnych narzekań na (nie)moje ING?

aaaaa - przecież dziś nie działa.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 1240 z 1 332 (14 613 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Jak oceniacie płatności za parkowanie

Nie zrozumiałeś mnie Emotikon: Mrugający Pytałem Cię po co Ci wrażenia innych osób z użytkowania apki ING do kupowania biletów. To u każdego działa tak samo.

Jeżeli masz problemy z mPay'em to używaj apki ING i tyle. Lub

...

24-07-2024
Re.: Jak oceniacie płatności za parkowanie

Jakich? Szczerych. Nie napiszę Ci konkretnie, bo nie używam danej aplikacji, więc nie wiem jakie wywołuje wrażenia. mPay dla przykładu ostatnio mnie irytuje, ponieważ w zakresie komunikacji wchodzę do

...

24-07-2024
Re.: Nadpłata kredytu - ankes?

Jeśli masz możliwość skrócenia przez bankowość elektroniczną/aplikację - to nie.

24-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy