Odpowiedz

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Pięknie napisane o architekturze - zgadzam się, prostota jest uniwersalna i piękna. Ale...
ja byłam w ING z przyzwyczajenia, nie analizowałam kosztów miesięcznych utrzymania konta i kart. Lubiłam stary interfejs i nie chciało mi się szukać czegoś nowego. Po zmianie interfejsu na fali niechęci do "bąbli" zaczęłam rozglądać się po ofercie innych banków i okazało się, że to moje konto w ING wcale nie było takie super, że są banki, w których jest taniej. Dlatego zamiast podpisywać petycje i tkwić w starym, czasem korzystniej jest rozejrzeć się, bo może się okazać, że tuż obok jest coś atrakcyjniejszego. Umowa z bankiem to nie małżeństwo do końca życia.
Piszę z perspektywy klienta indywidualnego. Być może z perspektywy klienta biznesowego ING jest numerem jeden, ale i tak warto popatrzeć w rankingi, bo konkurencja nie śpi. Emotikon: Mrugający

złaklientka
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
2
03-11-2017
Wiadomość 1231 z 1 332 (8 099 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.
wojciech
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
205
79
02-03-2016
Wiadomość 1232 z 1 332 (8 021 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.

Trzeba by jeszcze sprawdzić skład komisji. :-)

cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
10
12-12-2016
Wiadomość 1233 z 1 332 (8 018 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nic w systemie ING się nie zmieni. Ci, co mieli styczność z pracą w korporacji wiedzą, że ciężko jest czasem cokolwiek zmienić a już szczególnie, jak korporacyjny design został zatwierdzony "u góry".

 

Co do wyróżnienia dla ING - nie dziwię się, jak oceną zajmują najprawdopodniej osoby, które w ogóle na co dzień nie korzystają z ING online. Poklikały sobie trochę i stwierdziły, że jest bardzo dobry. Tymczasem, przytłaczająca ilość negatywnych opinii zupełnie komisję nie zainteresowała. Hm, może nie wiedzą, że jest tutaj takie forum.

cezaryt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
10
12-12-2016
Wiadomość 1234 z 1 332 (8 015 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Ciekawe czy szanowna komisja też się cieszy kiedy dostaje powiadomienia na komórkę za każdym razem kiedy wydamy pieniążki?? Kto to wymyślił??? Robię 15 przelewów i dostaję piętnaście powiadomień. Po jaka cholerę mi te powiadomienia. Oczywiście mogę wyłączyć Push, ale wtedy nic nie zapłacę za pomocą blika. Mistrzostwo świata.

alz
alz
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1235 z 1 332 (7 975 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Akurat powiadomienia push są bardzo przydatne ale... albo powinny być konfigurowalne, albo być normalne a nie debilne jak teraz Emotikon: Bardzo szczęśliwy bo na diabła wysyłać mi powiadomienie push o tym, że właśnie zrobiłem przelew? 

Z drugiej strony - przydatne są powiadomienia o tym, że wpłynął jakiś przelew, albo został zrealizowany przelew zaplanowany (dużo) wcześniej.

wojciech
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
205
79
02-03-2016
Wiadomość 1236 z 1 332 (7 965 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

"KONFIGUROWALNE" to jest słowo, którego twórcy Mojego ING nie znają. Na początku usiedli, zapytali jakie są najczęściej chwalone funkcje ING Bank Online, a następnie usunęli je z programu. I tak mamy nieprzydatne wiadomości Push, brak listy odbiorców, rozdzielenie kont firmowych i osobistych, brak przejrzystego przedstawienia stanu wszystkich kont w jednym miejscu, mnóstwo klikania, przewijania i niepotrzebnych infromacji na stronie głównej. Ale dostają nagrody i to się liczyEmotikon: Szczęśliwy) Towarzystwo wzajemnej adoracji...

atmt
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1237 z 1 332 (7 885 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

no właśnie. Irytujące w powiadomieniach jest to że w przypadku przelewu z przyszłą datą informują o zdefiniowaniu przelewu a nie o jego realizacji. Co za "myśliciel" na to wpadł? O innych "innowacjach" nawet szkoda pisać...

Bryko
Nowy w branży
Nowy w branży icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 1238 z 1 332 (7 830 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.

 

Każdy może wygrać, chyba, że jest druga kandydatura.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
65
18
13-04-2016
Wiadomość 1239 z 1 332 (7 800 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziś żadnych narzekań na (nie)moje ING?

aaaaa - przecież dziś nie działa.

dawidt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
59
35
04-10-2016
Wiadomość 1240 z 1 332 (7 544 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

Witam ,
Złożyliśmy wniosek 18 10.2020
Zostaliśmy poproszeni barki dokumentów 25.11 i 26.11 już je dostarczyliśmy , mamy status 5 „wyglada na to ze mamy już wszytko podejmujemy decyzje „ ile jeszcze może...

03-12-2020
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Przychodzi człowiek do instytucji po pomoc i jeszcze wonty ma. Gdzie sieją takich imbecyli?

Nie pasuje? Idź gdzie indziej, nikt i tak Cię nie lubi.

02-12-2020
Re: Stałe zlecenia - edycja kwoty pojedynczego przelewu

Aktualnie nie ma takiej możliwości i nie mamy informacji, żeby coś miało się w tym temacie zmienić. 

Możesz jednak edytować całe zlecenie stałe. Zrobisz to w Moim ING: 

  • przejdź do sekcji "Zaplanow
...

02-12-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy