15-11-2017 15:29
Pięknie napisane o architekturze - zgadzam się, prostota jest uniwersalna i piękna. Ale...
ja byłam w ING z przyzwyczajenia, nie analizowałam kosztów miesięcznych utrzymania konta i kart. Lubiłam stary interfejs i nie chciało mi się szukać czegoś nowego. Po zmianie interfejsu na fali niechęci do "bąbli" zaczęłam rozglądać się po ofercie innych banków i okazało się, że to moje konto w ING wcale nie było takie super, że są banki, w których jest taniej. Dlatego zamiast podpisywać petycje i tkwić w starym, czasem korzystniej jest rozejrzeć się, bo może się okazać, że tuż obok jest coś atrakcyjniejszego. Umowa z bankiem to nie małżeństwo do końca życia.
Piszę z perspektywy klienta indywidualnego. Być może z perspektywy klienta biznesowego ING jest numerem jeden, ale i tak warto popatrzeć w rankingi, bo konkurencja nie śpi.
16-11-2017 09:59
A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):
ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów. ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.
16-11-2017 10:04
wojciech pisze:A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):
ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów. ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.
Trzeba by jeszcze sprawdzić skład komisji. :-)
16-11-2017 10:12
Nic w systemie ING się nie zmieni. Ci, co mieli styczność z pracą w korporacji wiedzą, że ciężko jest czasem cokolwiek zmienić a już szczególnie, jak korporacyjny design został zatwierdzony "u góry".
Co do wyróżnienia dla ING - nie dziwię się, jak oceną zajmują najprawdopodniej osoby, które w ogóle na co dzień nie korzystają z ING online. Poklikały sobie trochę i stwierdziły, że jest bardzo dobry. Tymczasem, przytłaczająca ilość negatywnych opinii zupełnie komisję nie zainteresowała. Hm, może nie wiedzą, że jest tutaj takie forum.
16-11-2017 11:31 – ostatnio edytowany 01-12-2017 13:08 przez ŁukaszW
Ciekawe czy szanowna komisja też się cieszy kiedy dostaje powiadomienia na komórkę za każdym razem kiedy wydamy pieniążki?? Kto to wymyślił??? Robię 15 przelewów i dostaję piętnaście powiadomień. Po jaka cholerę mi te powiadomienia. Oczywiście mogę wyłączyć Push, ale wtedy nic nie zapłacę za pomocą blika. Mistrzostwo świata.
16-11-2017 12:13
Akurat powiadomienia push są bardzo przydatne ale... albo powinny być konfigurowalne, albo być normalne a nie debilne jak teraz bo na diabła wysyłać mi powiadomienie push o tym, że właśnie zrobiłem przelew?
Z drugiej strony - przydatne są powiadomienia o tym, że wpłynął jakiś przelew, albo został zrealizowany przelew zaplanowany (dużo) wcześniej.
16-11-2017 19:25
"KONFIGUROWALNE" to jest słowo, którego twórcy Mojego ING nie znają. Na początku usiedli, zapytali jakie są najczęściej chwalone funkcje ING Bank Online, a następnie usunęli je z programu. I tak mamy nieprzydatne wiadomości Push, brak listy odbiorców, rozdzielenie kont firmowych i osobistych, brak przejrzystego przedstawienia stanu wszystkich kont w jednym miejscu, mnóstwo klikania, przewijania i niepotrzebnych infromacji na stronie głównej. Ale dostają nagrody i to się liczy) Towarzystwo wzajemnej adoracji...
17-11-2017 09:05
no właśnie. Irytujące w powiadomieniach jest to że w przypadku przelewu z przyszłą datą informują o zdefiniowaniu przelewu a nie o jego realizacji. Co za "myśliciel" na to wpadł? O innych "innowacjach" nawet szkoda pisać...
17-11-2017 14:04
wojciech pisze:A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):
ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów. ING Bank Śląski doceniono za komunikację on-line stawiającą w centrum doświadczenia klienta (Customer Experience), realizowaną za pośrednictwem strony www, bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej i w social media.
Każdy może wygrać, chyba, że jest druga kandydatura.
20-11-2017 12:10
Dziś żadnych narzekań na (nie)moje ING?
aaaaa - przecież dziś nie działa.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |