02-08-2017 08:49
Personalizacja polega na zamianie bąbelków o kolorze spranych gaci wojskowych na bąbelki o kolorze spranych gaci szpitalnych. Żenada.
03-08-2017 00:46
Paragony w Moim ING mobile W aplikacji Moje ING mobile udostępniliśmy możliwość przechowywania paragonów. Dodaj skrót „Paragony” na ekran przed zalogowaniem w aplikacji mobilnej Kliknij w skrót, zrób zdjęcie paragonu, zapisz - i gotowe!Czy w ING już wszystkich zdrowo stuknęło? żeby zajmować się takimi ***beep**OŁAMI* a podstawowych funkcji wciąż nie naprawić?
03-08-2017 08:28
MonikaC pisze:@atmt Personalizację głównego ekranu wprowadziliśmy w aplikacji mobilnej. W usłudze internetowej nie planujemy personalizacji. Jeżeli chodzi o wyłączenie poprzedniej wersji usługi, to nie mamy jeszcze konkretnej daty. Na pewno wcześniej prześlemy informację.
Holender, aż włączyłem aplikację mobilną (aktualizuję ją systematycznie i używam czasami do sprawdzania czy już nadaje się do użytku czy nadal nie) i nie widzę żadnych opcji personalizaji ekranu głównego oprócz tych pseudo-personalizacji jakie są w Moim ING (pokaż kwoty w sekcji itp.) O jaką personalizację więc chodzi?
03-08-2017 08:34 | Edytowano: 30-10-2017 07:27
@atmt Personalizacja w aplikacji mobilnej, o której pisze @MonikaC, dotyczy ekranu przed zalogowaniem w Moje ING mobile. Możesz dodać skróty, np. szybkiego przelewu, stanu konta, BLIK, przelewu na telefon, dodania paraganu.
03-08-2017 16:38
Ten bank wchodzi w erę ulepszeń w tak zwaną dobrą zmianę.
Bąbelki, kółeczka, banieczki, paragony, finansometry...
Przepraszam ale albo robicie z ludzi baranów którzy nie potrafią samodzielnie liczyć albo fundujecie etap oddziału zamkniętego dla nie myślących.
Moja krytyka nie ustanie nigdy wobec aktualnej polityki banku jak system nie będzie prosty i przejrzysty bez zbędnych dodatków.
Jeśli bank chce wciskać ludziom to na siłę proszę więc (choć już się przekonałem, że nie słucha swoich stałych wiernych długoletnich Klientów) to proszę o wybór dwóch systemów transakcyjnych na wszystkich dostępnych platformach. Jeden dla ludzi samodzielnie myślących i podejmujących decyzje, drugi zaś dla ludzie nie myślących gdzie chętnie wyręczycie ich we wszystkim co z związane ze środkami płatniczymi czytaj tu: ubezwłasnowolnić, związać na długie lata kredytem i ciągnąć prowizje aż do śmierci. Po śmierci skonfiskować majątek i ciągnąć dalej od poręczycieli wierzytelności. O! Ma łeb ten manager!
03-08-2017 21:20
03-08-2017 22:06
Polityka nie powinna tu być brana pod uwagę . Nie lubię " dobrej zmiany " ale tu wypowiedzi dotyczą opinii na temat bankowości . Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . Więc nie mieszaj .
03-08-2017 23:26
Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.
Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.
Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.
Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.
[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]
Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.
Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.
04-08-2017 00:04
ejanic pisze:Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować .
Będą, tylko jak?????
04-08-2017 21:51 | Edytowano: 04-08-2017 21:52
romil pisze:Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.
Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.
Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.
Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.
[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]
Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.
Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.
Trafił Pan w samo sedno. To prawda. Choć jeden z forumowiczów stwierdził, że dobra zmiana to opcja polityczna choć napisałem całkiem w innym kontekście.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |