Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Personalizacja polega na zamianie bąbelków o kolorze spranych gaci wojskowych na bąbelki o kolorze spranych gaci szpitalnych. Żenada.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1101 z 1 332 (15 081 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cóż można powiedzieć - ING to bank-przedszkole, w którym priorytety zostały wywrócone do góry nogami... zlecone przelewy do ZUS wciąż nie są widoczne w oczekujących (w starym systemie widać OK, problem zgłoszony dobre kilka miesiecy temu! pomijajac że zlecanie przelewów do zus w nowym systemie jest u**beep**liwe bo wywalono szablony...). Ale bank nie próżnuje i chwali się nową funkcją!:
 
Paragony w Moim ING mobile W aplikacji Moje ING mobile udostępniliśmy możliwość przechowywania paragonów.   Dodaj skrót „Paragony” na ekran przed zalogowaniem w aplikacji mobilnej Kliknij w skrót, zrób zdjęcie paragonu, zapisz - i gotowe!
Czy w ING już wszystkich zdrowo stuknęło? żeby zajmować się takimi ***beep**OŁAMI* a podstawowych funkcji wciąż nie naprawić?
 
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1102 z 1 332 (15 006 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@atmt Personalizację głównego ekranu wprowadziliśmy w aplikacji mobilnej. W usłudze internetowej nie planujemy personalizacji. Jeżeli chodzi o wyłączenie poprzedniej wersji usługi, to nie mamy jeszcze konkretnej daty. Na pewno wcześniej prześlemy informację.


Holender, aż włączyłem aplikację mobilną (aktualizuję ją systematycznie i używam czasami do sprawdzania czy już nadaje się do użytku czy nadal nie) i nie widzę żadnych opcji personalizaji ekranu głównego oprócz tych pseudo-personalizacji jakie są w Moim ING (pokaż kwoty w sekcji itp.) O jaką personalizację więc chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1103 z 1 332 (14 958 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@atmt Personalizacja w aplikacji mobilnej, o której pisze @MonikaC, dotyczy ekranu przed zalogowaniem w Moje ING mobile. Możesz dodać skróty, np. szybkiego przelewu, stanu konta, BLIK, przelewu na telefon, dodania paraganu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 1104 z 1 332 (14 955 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ten bank wchodzi w erę ulepszeń w tak zwaną dobrą zmianę.

Bąbelki, kółeczka, banieczki, paragony, finansometry...

Przepraszam ale albo robicie z ludzi baranów którzy nie potrafią samodzielnie liczyć albo fundujecie etap oddziału zamkniętego dla nie myślących.

Moja krytyka nie ustanie nigdy wobec aktualnej polityki banku jak system nie będzie prosty i przejrzysty bez zbędnych dodatków.

Jeśli bank chce wciskać ludziom to na siłę proszę więc (choć już się przekonałem, że nie słucha swoich stałych wiernych długoletnich Klientów) to proszę o wybór dwóch systemów transakcyjnych na wszystkich dostępnych platformach. Jeden dla ludzi samodzielnie myślących i podejmujących decyzje, drugi zaś dla ludzie nie myślących gdzie chętnie wyręczycie ich we wszystkim co z związane ze środkami płatniczymi czytaj tu: ubezwłasnowolnić, związać na długie lata kredytem i ciągnąć prowizje aż do śmierci. Po śmierci skonfiskować majątek i ciągnąć dalej od poręczycieli wierzytelności. O! Ma łeb ten manager!

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1105 z 1 332 (14 885 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak zauważyłeś - dobra zmiana, ale trzeba pamiętać że "dobra zmiana" nie toleruje myślących inaczej i samodzielnie.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1106 z 1 332 (14 863 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Polityka nie powinna tu być brana pod uwagę . Nie lubię " dobrej zmiany " ale tu wypowiedzi dotyczą opinii na  temat bankowości . Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . Więc nie mieszaj .

ejanic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
31-07-2017
Wiadomość 1107 z 1 332 (14 857 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.

Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.

Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.

Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.

[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]

Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.

 

Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1108 z 1 332 (14 831 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


ejanic pisze:

Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . 


Będą, tylko jak?????

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1109 z 1 332 (14 826 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

romil pisze:

Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.

Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.

Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.

Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.

[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]

Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.

 

Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.


Trafił Pan w samo sedno. To prawda. Choć jeden z forumowiczów stwierdził, że dobra zmiana to opcja polityczna choć napisałem całkiem w innym kontekście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1110 z 1 332 (14 711 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy