Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Personalizacja polega na zamianie bąbelków o kolorze spranych gaci wojskowych na bąbelki o kolorze spranych gaci szpitalnych. Żenada.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1101 z 1 332 (14 924 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cóż można powiedzieć - ING to bank-przedszkole, w którym priorytety zostały wywrócone do góry nogami... zlecone przelewy do ZUS wciąż nie są widoczne w oczekujących (w starym systemie widać OK, problem zgłoszony dobre kilka miesiecy temu! pomijajac że zlecanie przelewów do zus w nowym systemie jest u**beep**liwe bo wywalono szablony...). Ale bank nie próżnuje i chwali się nową funkcją!:
 
Paragony w Moim ING mobile W aplikacji Moje ING mobile udostępniliśmy możliwość przechowywania paragonów.   Dodaj skrót „Paragony” na ekran przed zalogowaniem w aplikacji mobilnej Kliknij w skrót, zrób zdjęcie paragonu, zapisz - i gotowe!
Czy w ING już wszystkich zdrowo stuknęło? żeby zajmować się takimi ***beep**OŁAMI* a podstawowych funkcji wciąż nie naprawić?
 
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1102 z 1 332 (14 849 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@atmt Personalizację głównego ekranu wprowadziliśmy w aplikacji mobilnej. W usłudze internetowej nie planujemy personalizacji. Jeżeli chodzi o wyłączenie poprzedniej wersji usługi, to nie mamy jeszcze konkretnej daty. Na pewno wcześniej prześlemy informację.


Holender, aż włączyłem aplikację mobilną (aktualizuję ją systematycznie i używam czasami do sprawdzania czy już nadaje się do użytku czy nadal nie) i nie widzę żadnych opcji personalizaji ekranu głównego oprócz tych pseudo-personalizacji jakie są w Moim ING (pokaż kwoty w sekcji itp.) O jaką personalizację więc chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1103 z 1 332 (14 801 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@atmt Personalizacja w aplikacji mobilnej, o której pisze @MonikaC, dotyczy ekranu przed zalogowaniem w Moje ING mobile. Możesz dodać skróty, np. szybkiego przelewu, stanu konta, BLIK, przelewu na telefon, dodania paraganu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 1104 z 1 332 (14 798 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ten bank wchodzi w erę ulepszeń w tak zwaną dobrą zmianę.

Bąbelki, kółeczka, banieczki, paragony, finansometry...

Przepraszam ale albo robicie z ludzi baranów którzy nie potrafią samodzielnie liczyć albo fundujecie etap oddziału zamkniętego dla nie myślących.

Moja krytyka nie ustanie nigdy wobec aktualnej polityki banku jak system nie będzie prosty i przejrzysty bez zbędnych dodatków.

Jeśli bank chce wciskać ludziom to na siłę proszę więc (choć już się przekonałem, że nie słucha swoich stałych wiernych długoletnich Klientów) to proszę o wybór dwóch systemów transakcyjnych na wszystkich dostępnych platformach. Jeden dla ludzi samodzielnie myślących i podejmujących decyzje, drugi zaś dla ludzie nie myślących gdzie chętnie wyręczycie ich we wszystkim co z związane ze środkami płatniczymi czytaj tu: ubezwłasnowolnić, związać na długie lata kredytem i ciągnąć prowizje aż do śmierci. Po śmierci skonfiskować majątek i ciągnąć dalej od poręczycieli wierzytelności. O! Ma łeb ten manager!

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1105 z 1 332 (14 728 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak zauważyłeś - dobra zmiana, ale trzeba pamiętać że "dobra zmiana" nie toleruje myślących inaczej i samodzielnie.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1106 z 1 332 (14 706 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Polityka nie powinna tu być brana pod uwagę . Nie lubię " dobrej zmiany " ale tu wypowiedzi dotyczą opinii na  temat bankowości . Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . Więc nie mieszaj .

ejanic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
31-07-2017
Wiadomość 1107 z 1 332 (14 700 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.

Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.

Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.

Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.

[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]

Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.

 

Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1108 z 1 332 (14 674 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


ejanic pisze:

Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . 


Będą, tylko jak?????

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1109 z 1 332 (14 669 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

romil pisze:

Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.

Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.

Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.

Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.

[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]

Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.

 

Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.


Trafił Pan w samo sedno. To prawda. Choć jeden z forumowiczów stwierdził, że dobra zmiana to opcja polityczna choć napisałem całkiem w innym kontekście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1110 z 1 332 (14 554 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Wakacje kredytowe 2024, dochód

Dzień dobry, czy 13stka wliczana jest do dochodu przy obliczaniu RdD? Czy skoro bank nie wizął jej pod uwagę przy liczeniu zdolności kredytowej, teraz też należy ją pominąć ?

27-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy