Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Personalizacja polega na zamianie bąbelków o kolorze spranych gaci wojskowych na bąbelki o kolorze spranych gaci szpitalnych. Żenada.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1101 z 1 332 (16 528 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cóż można powiedzieć - ING to bank-przedszkole, w którym priorytety zostały wywrócone do góry nogami... zlecone przelewy do ZUS wciąż nie są widoczne w oczekujących (w starym systemie widać OK, problem zgłoszony dobre kilka miesiecy temu! pomijajac że zlecanie przelewów do zus w nowym systemie jest u**beep**liwe bo wywalono szablony...). Ale bank nie próżnuje i chwali się nową funkcją!:
 
Paragony w Moim ING mobile W aplikacji Moje ING mobile udostępniliśmy możliwość przechowywania paragonów.   Dodaj skrót „Paragony” na ekran przed zalogowaniem w aplikacji mobilnej Kliknij w skrót, zrób zdjęcie paragonu, zapisz - i gotowe!
Czy w ING już wszystkich zdrowo stuknęło? żeby zajmować się takimi ***beep**OŁAMI* a podstawowych funkcji wciąż nie naprawić?
 
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1102 z 1 332 (16 452 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:

@atmt Personalizację głównego ekranu wprowadziliśmy w aplikacji mobilnej. W usłudze internetowej nie planujemy personalizacji. Jeżeli chodzi o wyłączenie poprzedniej wersji usługi, to nie mamy jeszcze konkretnej daty. Na pewno wcześniej prześlemy informację.


Holender, aż włączyłem aplikację mobilną (aktualizuję ją systematycznie i używam czasami do sprawdzania czy już nadaje się do użytku czy nadal nie) i nie widzę żadnych opcji personalizaji ekranu głównego oprócz tych pseudo-personalizacji jakie są w Moim ING (pokaż kwoty w sekcji itp.) O jaką personalizację więc chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1103 z 1 332 (16 404 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@atmt Personalizacja w aplikacji mobilnej, o której pisze @MonikaC, dotyczy ekranu przed zalogowaniem w Moje ING mobile. Możesz dodać skróty, np. szybkiego przelewu, stanu konta, BLIK, przelewu na telefon, dodania paraganu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 1104 z 1 332 (16 401 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ten bank wchodzi w erę ulepszeń w tak zwaną dobrą zmianę.

Bąbelki, kółeczka, banieczki, paragony, finansometry...

Przepraszam ale albo robicie z ludzi baranów którzy nie potrafią samodzielnie liczyć albo fundujecie etap oddziału zamkniętego dla nie myślących.

Moja krytyka nie ustanie nigdy wobec aktualnej polityki banku jak system nie będzie prosty i przejrzysty bez zbędnych dodatków.

Jeśli bank chce wciskać ludziom to na siłę proszę więc (choć już się przekonałem, że nie słucha swoich stałych wiernych długoletnich Klientów) to proszę o wybór dwóch systemów transakcyjnych na wszystkich dostępnych platformach. Jeden dla ludzi samodzielnie myślących i podejmujących decyzje, drugi zaś dla ludzie nie myślących gdzie chętnie wyręczycie ich we wszystkim co z związane ze środkami płatniczymi czytaj tu: ubezwłasnowolnić, związać na długie lata kredytem i ciągnąć prowizje aż do śmierci. Po śmierci skonfiskować majątek i ciągnąć dalej od poręczycieli wierzytelności. O! Ma łeb ten manager!

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1105 z 1 332 (16 331 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak zauważyłeś - dobra zmiana, ale trzeba pamiętać że "dobra zmiana" nie toleruje myślących inaczej i samodzielnie.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1106 z 1 332 (16 309 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Polityka nie powinna tu być brana pod uwagę . Nie lubię " dobrej zmiany " ale tu wypowiedzi dotyczą opinii na  temat bankowości . Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . Więc nie mieszaj .

ejanic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
31-07-2017
Wiadomość 1107 z 1 332 (16 303 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.

Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.

Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.

Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.

[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]

Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.

 

Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1108 z 1 332 (16 277 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


ejanic pisze:

Banki to jest taki twór , że bez względu na opcję polityczna będą fnkcjonować . 


Będą, tylko jak?????

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1109 z 1 332 (16 272 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

romil pisze:

Dawno już się nie odzywałem bo ogarnęła mnie niechęć do takich działań.

Od dawna (od początku zmian aplikacji) użytkownicy zamieszczają krytyczne uwagi dotyczące aplikacji i sposobu ich wprowadzania. Bank jednak jest całkowicie głuchy na nasze głosy. Ciągle piszą, że piszą te aplikacje w porozumieniu z użytkownikami, ale nigy nie wskazali tych użytkowników. Nie pochwalili się skąd ich wzięli i według jakiego "klucza" ich dobierali.

Z tego co wiem, jest to jedyne forum banku ING i uwagi tu zawarte są w większości krytyczne.

Myślę, że to forum służy do tego by mieć wymówkę, żeby nikt nie powiedział, że bank nie konsultował zmian aplikacji z użytkownikami.

[mała dygresja; do tej pory nie udało się programistom zaimplementować na forum słownika który w XXI wieku jest tak oczywisty jak zegar na dworcu kolejowym]

Z przykrością i z pewnym politowaniem widzę zapał nowych forumowiczów, którym się wydaje, że ING naprawdę chce znać ich zdanie.

 

Pozdrawiam tych którzy jeszcze wierzą w walkę - ja już poległem.


Trafił Pan w samo sedno. To prawda. Choć jeden z forumowiczów stwierdził, że dobra zmiana to opcja polityczna choć napisałem całkiem w innym kontekście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1110 z 1 332 (16 157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy