06-08-2017 18:49
Dawno tu nie zaglądałem , jak również nie korzystałem z usług ING . Niestety byłem zmuszony dwa dni temu jako że jeszcze nie zlikwidowałem konta .... Powiem wam że mnie odrzuca od jednego i drugiego ! Głupie odpwiedzi przez 111 stron i rżnięcie głooopa .... Po otworzeniu strony głównej , jeszcze gorzej - zbiera mi się na pawia !
Właściwie to pozdrawiam moderatorów , WY TO MACIE NIEWDZIĘCZNĄ ROBOTĘ . Ale może przynajmniej dobrze płatną ...
10-08-2017 17:45
To już moja ostatnia sugestia dotycząca pobierania wyciągów z bankowości
- gdy ściągam wyciągi za cały rok, to plik ZIP zapisuje się pod nazwą "Wyciagi_dla_KONTO_Z_LWEM_Direct.zip",
dobrze byłoby aby w nazwie dodawać np. "Wyciagi_dla_KONTO_Z_LWEM_Direct-2014.zip"
Dziś ściągałem wyciągi do plikó PDF/ZIP za wszystkie poprzednie lata przed udaniem się do placówki w celu rozwiązania umowy rachunku,
i trochę to było uciążliwe bo do każdego pliku o tej samej proponowanej przez system nazwie musiałem ręcznie dopisywać rok.
Ale w końcu się udało - konta pozamykane, już nie będę musiał patrzeć na te bąble
PS. przypomnę na koniec moje zdanie - stary system bankowości był 100 razy lepszy od obecnego.
14-08-2017 17:50
ING chwali się... up**beep**wnieniami strony do logowania:
"Modyfikacja dotyczy przede wszystkim zmiany zdjęcia w tle strony logowania i dodania napisu pod logiem ING: „Liczą się ludzie”. Zmieniamy też wygląd przycisku logowania i sposób prezentowania komunikatów bezpieczeństwa."
puk-puk - w banku wszyscy zdrowi? dodanie teksu do ikonki? nowe tło? i pewnie, żeby wprowadzić te zmiany pół #korpo spędziło godziny na meetingach?
A przelewy do zus jak kulały tak kuleją...
Oczywiście to nie jedyne zmiany!
"Od 18 września system transakcyjny w wersji Lajt nie będzie już dostępny. Ta zmiana to efekt procesu zamykania starych wersji bankowości ING BankOnLine."
czyli, żeby sensownie korzystać z bankowości (w tym robić i planować przelewy - i o tym wiedzieć) trzeba będzie zmienić bank bo w ING zajmują się **beep**ołami typu kolory i guziczki...
PS. Zmieniliście obrazek i wciaż waży 150KB, które trzeba ściagnąć - w sumie wasza strona waży jakieś 1,5MB i na załadowanie się trzeba czekać kilkanaście sekund (na dobrym łączu!)
15-08-2017 17:28
Jako architekt przeżywam totalny wstrząs alimfatyczny. Turbulencje wywołane bąbląwnicą rozpierzchłą są nie do wytrzymania. Balsamem na oczy jest stary system online, któremu jestem wierny i go kocham za prostotę i przejrzystość. Głebokie pokłony dla tych, kórzy przeszli najśmielsze wyobrażenia najlepszych grafików, malarzy, architektów. Widać, że to bogaty bank. Zafundował sobie (i nam) grafika z fantazją i finezją. No cóż. Sztuka współczesna połączona z fan(t)a(s)tyczną inwazją wykresów, analiz, liczników jest dla wybranych. Jednach tych prostych odbiorców jest znacznie więcej. PROSZĘ TO WZIĄĆ POD UWAGĘ. Bo inaczej się POŻEGNAMY! Halo, halo. Czy ktoś wogóle nas słucha? Tych kilkanaście tysięcy przerażonych forumowiczów i użytkowników tej nowoczesnej i futurystycznej bankowości elektronicznej chyba coś znaczy?
15-08-2017 22:31
Właśnie. CZY KTOŚ W OGÓLE NAS SŁUCHA??? Nie chcemy nowego systemu!!! Są inne banki!!!
16-08-2017 00:19
Jak pisał wieszcz?
"W takiej ciszy - tak ucho natężam ciekawie,
Że słyszałbym głos z Litwy. - Jedźmy, nikt nie woła."
I tyle w temacie mości państwo…
16-08-2017 16:35
romil pisze:Jak pisał wieszcz?
"W takiej ciszy - tak ucho natężam ciekawie,
Że słyszałbym głos z Litwy. - Jedźmy, nikt nie woła."
I tyle w temacie mości państwo…
Daj wieszczu skończyć eksperyment behawioralny...
Sukcesywnie metodą małych kroków mózg Klienta wyewuluje, że w końcu pogodzi się nawykiem, że po logowaniu widzi bąbelki, wykresy, analizy i inne bzdety.
16-08-2017 16:53 | Edytowano: 16-08-2017 16:54
@grzbs, @ursfic Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej. Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Zależy nam, żebyś przekonał się do nowego systemu.
Dodatkowe informacje o systemie, jego głównych funkcjach i zaletach znajdziesz na stronie www.ingbank.pl/mojeing (klienci indywidualni) lub www.ingbank.pl/mojafirma (jednoosobowe działalności gospodarcze)
Zachęcamy również do sprawdzenia demo Mojego ING, gdzie możesz przekonać się, że nowy system jest naprawdę wygodny – www.login.ingbank.pl/mojeing/demo/#home.
Więcej informacji o planowanych zmianach znajdziesz na stronie – www.ingbank.pl/zmiana
Każdą Waszą opinię czytamy i analizujemy.
16-08-2017 18:14 – ostatnio edytowany 18-08-2017 13:58 przez MarcinB
Bardzo się cieszę, że się rozwijacie. Gdybyście produkowali samochody to w ramach (nieuniknionego) rozwoju montowalibyście w nich piąte, szóste i nawet siódme koło…
Pisze pani, że wsłu**beep**ecie się w nasze uwagi lecz nie jest to prawdą. Gdyby tak było to spełnilibyście choć jedną naszą uwagę, prośbę czy nasz zarzut (jakby nie zwać).
Czy może mi pani podać przykład jakiegoś nasze go wniosku który został spełniony? Ale nie takiego, że przelew do ZUS nie działa, a wy zrobiliście, że działa.
Mimo kilku moich wniosków nie udało wam się podpiąć do swojego forum słownika ortograficznego który na wszystkich forach jest standardem i teraz pisząc ten tekst robię to w LibreOffice i na koniec wkleję go na wasze forum. Tak właśnie wsłu**beep**ecie w głosy swoich klientów.
Ja i wielu innych pisało, że brakuje nam przelewów wzorcowych i co? I przelewów nie ma i nie będzie, bo zrobiliście to inaczej. Że niewygodnie, że trzeba 3 razy więcej klikać myszką – was to nie obchodzi.
Do tej pory gdy wypełniałem paczkę przelewów z odroczoną płatnością to wystarczało tylko nacisnąć klawisz BackSpace, zmienić datę przelewu i numer raty. Teraz trzeba każdy przelew zaczynać „od Adama i Ewy”
A jeśli moja elektrownia czy gazownia zmieni numer konta (co zdarza się częściej niż myślicie) to w waszym superinteligentnym przelewie nie można tego zrobić. Można za to, a raczej musi się pisać cały przelew od początku. A żeby nowy wyglądał tak jak stary to trzeba sobie szybciutko spisać wygląd starego na karteczkę i przepisać jeszcze raz wypełniając nowy przelew.
A co takiego przepisać? Ano adres tej elektrowni, numer klienta, numer paragonu (zmienia się tylko końcówka) i takie tam szczegóły które wypisuje się na blankietach.
To jest waszym zdaniem rozwój. Wziąć działający system, rozwalić go i powiedzieć "teraz będziemy się rozwijać".
Stary nie był idealny, można było go poprawić i dodać nowe funkcje. To byłby rozwój.
To co zrobiliście to nie jest rozwój tylko rewolucja. Taka jak październikowa. Stare niszczycie, a nie macie nic nowego do zaoferowania…
PS
Mam nadzieję, że nie trzeba tłumaczyć o jaką rewolucję mi chodzi i jak na tym wyszli „użytkownicy” tej rewolucji.
PS2
Super system. Wybepował (nie wiem jak to napisać) wyraz "wsłuchiwać" w drugiej osobie liczby mnogiej bo znalazł w nim popularne określenie męskiego przyrodzenia. Tak się kończy brak słownika na forum. Głupi robot nawet nie zna polskich wyrazów.
To jakiś dowcip. 8-)
16-08-2017 20:03
Taaak.. Słowacki wielkim poetą był! Ale jak zachwyca, kiedy nie zachwyca??? Jakoś tak to szło... :-(
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |