Odpowiedz
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dawno tu nie zaglądałem , jak również nie korzystałem z usług ING .  Niestety byłem zmuszony dwa dni temu  jako że jeszcze nie zlikwidowałem konta .... Powiem wam że mnie odrzuca od jednego i drugiego ! Głupie odpwiedzi przez 111 stron i  rżnięcie głooopa .... Po otworzeniu strony głównej , jeszcze gorzej - zbiera mi się na pawia !
Właściwie to pozdrawiam moderatorów , WY TO MACIE NIEWDZIĘCZNĄ ROBOTĘ . Ale może przynajmniej dobrze płatną ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 1111 z 1 332 (21 225 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To już moja ostatnia sugestia dotycząca pobierania wyciągów z bankowości

- gdy ściągam wyciągi za cały rok, to plik ZIP zapisuje się pod nazwą "Wyciagi_dla_KONTO_Z_LWEM_Direct.zip",

dobrze byłoby aby w nazwie dodawać np. "Wyciagi_dla_KONTO_Z_LWEM_Direct-2014.zip"

 

Dziś ściągałem wyciągi do plikó PDF/ZIP za wszystkie poprzednie lata przed udaniem się do placówki w celu rozwiązania umowy rachunku,

i trochę to było uciążliwe bo do każdego pliku o tej samej proponowanej przez system nazwie musiałem ręcznie dopisywać rok.

 

Ale w końcu się udało - konta pozamykane, już nie będę musiał patrzeć na te bąble Emotikon: LOL

 

PS. przypomnę na koniec moje zdanie - stary system bankowości był 100 razy lepszy od obecnego.

Jamniczek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
17
12
22-02-2017
Wiadomość 1112 z 1 332 (21 037 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

ING chwali się... up**beep**wnieniami strony do logowania:

"Modyfikacja dotyczy przede wszystkim zmiany zdjęcia w tle strony logowania i dodania napisu pod logiem ING: „Liczą się ludzie”. Zmieniamy też wygląd przycisku logowania i sposób prezentowania komunikatów bezpieczeństwa."

 

puk-puk - w banku wszyscy zdrowi? dodanie teksu do ikonki? nowe tło? i pewnie, żeby wprowadzić te zmiany pół #korpo spędziło godziny na meetingach?

A przelewy do zus jak kulały tak kuleją... 

 

Oczywiście to nie jedyne zmiany! 

"Od 18 września system transakcyjny w wersji Lajt nie będzie już dostępny. Ta zmiana to efekt procesu zamykania starych wersji bankowości ING BankOnLine."

 

czyli, żeby sensownie korzystać z bankowości (w tym robić i planować przelewy - i o tym wiedzieć) trzeba będzie zmienić bank bo w ING zajmują się **beep**ołami typu kolory i guziczki...

 

PS. Zmieniliście obrazek i wciaż waży 150KB, które trzeba ściagnąć - w sumie wasza strona waży jakieś 1,5MB i na załadowanie się trzeba czekać kilkanaście sekund (na dobrym łączu!)

wojciech
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
205
79
02-03-2016
Wiadomość 1113 z 1 332 (20 924 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jako architekt przeżywam totalny wstrząs alimfatyczny. Turbulencje wywołane bąbląwnicą rozpierzchłą są nie do wytrzymania. Balsamem na oczy jest stary system online, któremu jestem wierny i go kocham za prostotę i przejrzystość. Głebokie pokłony dla tych, kórzy przeszli najśmielsze wyobrażenia najlepszych grafików, malarzy, architektów. Widać, że to bogaty bank. Zafundował sobie (i nam) grafika z fantazją i finezją. No cóż. Sztuka współczesna połączona z fan(t)a(s)tyczną inwazją wykresów, analiz, liczników jest dla wybranych. Jednach tych prostych odbiorców jest znacznie więcej. PROSZĘ TO WZIĄĆ POD UWAGĘ. Bo inaczej się POŻEGNAMY! Halo, halo. Czy ktoś wogóle nas słucha? Tych kilkanaście tysięcy przerażonych forumowiczów i użytkowników tej nowoczesnej i futurystycznej bankowości elektronicznej chyba coś znaczy?

grzbs
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1114 z 1 332 (20 869 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Właśnie. CZY KTOŚ W OGÓLE NAS SŁUCHA??? Nie chcemy nowego systemu!!! Są inne banki!!!

Odpowiedz
0 Lajków
ursfic
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
1
30-03-2017
Wiadomość 1115 z 1 332 (20 848 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak pisał wieszcz?

"W takiej ciszy - tak ucho natężam ciekawie,

Że słyszałbym głos z Litwy. - Jedźmy, nikt nie woła."

 

I tyle w temacie mości państwo…

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1116 z 1 332 (20 828 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej


romil pisze:

Jak pisał wieszcz?

"W takiej ciszy - tak ucho natężam ciekawie,

Że słyszałbym głos z Litwy. - Jedźmy, nikt nie woła."

 

I tyle w temacie mości państwo…


Daj wieszczu skończyć eksperyment behawioralny...

Sukcesywnie metodą małych kroków mózg Klienta wyewuluje, że w końcu pogodzi się nawykiem, że po logowaniu widzi bąbelki, wykresy, analizy i inne bzdety.

Ernest
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
55
33
03-11-2015
Wiadomość 1117 z 1 332 (20 707 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@grzbs, @ursfic Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej. Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Zależy nam, żebyś przekonał się do nowego systemu.


Dodatkowe informacje o systemie, jego głównych funkcjach i zaletach znajdziesz na stronie www.ingbank.pl/mojeing (klienci indywidualni) lub www.ingbank.pl/mojafirma (jednoosobowe działalności gospodarcze)

Zachęcamy również do sprawdzenia demo Mojego ING, gdzie możesz przekonać się, że nowy system jest naprawdę wygodny – www.login.ingbank.pl/mojeing/demo/#home.
Więcej informacji o planowanych zmianach znajdziesz na stronie – www.ingbank.pl/zmiana

 

Każdą Waszą opinię czytamy i analizujemy.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1118 z 1 332 (20 698 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Bardzo się cieszę, że się rozwijacie. Gdybyście produkowali samochody to w ramach (nieuniknionego) rozwoju montowalibyście w nich piąte, szóste i nawet siódme koło…

Pisze pani, że wsłu**beep**ecie się w nasze uwagi lecz nie jest to prawdą. Gdyby tak było to spełnilibyście choć jedną naszą uwagę, prośbę czy nasz zarzut (jakby nie zwać).

Czy może mi pani podać przykład jakiegoś nasze go wniosku który został spełniony? Ale nie takiego, że przelew do ZUS nie działa, a wy zrobiliście, że działa.

Mimo kilku moich wniosków nie udało wam się podpiąć do swojego forum słownika ortograficznego który na wszystkich forach jest standardem i teraz pisząc ten tekst robię to w LibreOffice i na koniec wkleję go na wasze forum. Tak właśnie wsłu**beep**ecie w głosy swoich klientów.

Ja i wielu innych pisało, że brakuje nam przelewów wzorcowych i co? I przelewów nie ma i nie będzie, bo zrobiliście to inaczej. Że niewygodnie, że trzeba 3 razy więcej klikać myszką – was to nie obchodzi.

Do tej pory gdy wypełniałem paczkę przelewów z odroczoną płatnością to wystarczało tylko nacisnąć klawisz BackSpace, zmienić datę przelewu i numer raty. Teraz trzeba każdy przelew zaczynać „od Adama i Ewy”

A jeśli moja elektrownia czy gazownia zmieni numer konta (co zdarza się częściej niż myślicie) to w waszym superinteligentnym przelewie nie można tego zrobić. Można za to, a raczej musi się pisać cały przelew od początku. A żeby nowy wyglądał tak jak stary to trzeba sobie szybciutko spisać wygląd starego na karteczkę i przepisać jeszcze raz wypełniając nowy przelew.

A co takiego przepisać? Ano adres tej elektrowni, numer klienta, numer paragonu (zmienia się tylko końcówka) i takie tam szczegóły które wypisuje się na blankietach.

To jest waszym zdaniem rozwój. Wziąć działający system, rozwalić go i powiedzieć "teraz będziemy się rozwijać".

Stary nie był idealny, można było go poprawić i dodać nowe funkcje. To byłby rozwój.

To co zrobiliście to nie jest rozwój tylko rewolucja. Taka jak październikowa. Stare niszczycie, a nie macie nic nowego do zaoferowania…

 

PS

Mam nadzieję, że nie trzeba tłumaczyć o jaką rewolucję mi chodzi i jak na tym wyszli „użytkownicy” tej rewolucji.

 

PS2

Super system. Wybepował (nie wiem jak to napisać) wyraz "wsłuchiwać" w drugiej osobie liczby mnogiej bo znalazł w nim popularne określenie męskiego przyrodzenia. Tak się kończy brak słownika na forum. Głupi robot nawet nie zna polskich wyrazów.

To jakiś dowcip. 8-)

romil
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 1119 z 1 332 (20 622 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Taaak.. Słowacki wielkim poetą był! Ale jak zachwyca, kiedy nie zachwyca??? Jakoś tak to szło... :-(

Odpowiedz
0 Lajków
ursfic
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
1
30-03-2017
Wiadomość 1120 z 1 332 (20 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@juleczka 

 

W przypadku złożenia wniosku bez operatu (niepełnego) żaden termin nie zobowiązuje banku, bank ma teoretycznie 21 dni od dostarczenia "ostatniego" dokumentu.

28-10-2020
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Ja złożyłam wszystkie dokumenty 9.10, do dziś zero odpowiedzi..

28-10-2020
Re.: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Witam
Czy udało się Pani rozwiązać problem, gdzie leżała przyczyna, po stronie ING czy urzędu? Jestem w podobnej sytuacji, zgłosiłem sprawę na infolinii ING, ale mam wrażenie, że nie wiedzą jaka jest p...

28-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy