06-03-2017 13:47
Bryko pisze:
Dokładnie tak. Wybieram przelew zaplanowany, wciskam Edytuj i nie mam możliwości aby cokolwiek zmienić: datę, opis, itd. Tych danych w trybie edycji po prostu nie widać wogóle. Widzę tylko konto z którego ma iść przelew (moje), nic więcej.
Czy to jest przelew z odroczoną datą realizacji, polecenie zapłaty czy stałe zlecenie?
06-03-2017 14:46
AgnieszkaBin pisze:Czy to jest przelew z odroczoną datą realizacji, polecenie zapłaty czy stałe zlecenie?
błąd dotyczył przelewu przyszłego (z odroczoną datą). Piszę "dotyczył" bo od dziś już działa to dobrze.
pozdrawiam
07-03-2017 09:27
Prosimy, napisz nam jaki pojawił się kłopot.
07-03-2017 11:16
Takich powiadomień bank nie będzie wysyłał, bo to czarno na białym kiedy były awarie. A tak, wiekszość użytkowniów nie zauważy, nieprawdaż?
A dziś mamy awarię modułu Makler i komunikat:
Wystąpił błąd aplikacji. Prosimy o kontakt z infolinią ING Securities 801 127 301
Według infolinii wiedzą i walczą z problemem. Doradzają cierpliwość.
07-03-2017 12:22 | Edytowano: 07-03-2017 12:31
Informowaliśmy o występowaniu utrudnień na stronie ingbank.pl. Pracujemy nad nowymi możliwościami komunikacji do klientów w aplikacji mobilnej.
07-03-2017 12:38
07-03-2017 12:43
Wchodzi na stronę logowania Moje ING. Problem (nie wyświetla się, nie da się zalogować itp.).
Wchodzi na stornę Banku, czytasz komunikat o awarii.
Taki jest tok logicznego postępowania.
Jeżeli chcesz możesz wchodzić bezpośrednio przez stronę informacyjną Banku i wtedy od razu dowiesz się o awarii.
Awaria nie jest planowana. Nie musisz odświeżać aktualności codziennie.
07-03-2017 12:47
07-03-2017 12:50
I o takich pracach bank informuje.
Nawet serwisy informacyjne (bnakier.pl itp.) informują o dłuższych przerwach w dostępie do systemu lub korzystaniu z kart Banku.
Powyższe wpisy dotyczą awarii. Jeżeli strona logowania się nie wyświetla to pierwszym miejscem gdzie Bank zamieszcza informacje jest jego strona informacyjna, a dalej inne kanały, które Bank dopracowuje aby były jak najlepsze.
07-03-2017 13:13
Gdzie na Państwa stronie znajdę sekcję z informacjami dot. aktualnych problemów technicznych z dostępem do Państwa serwisów?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |