Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Bryko pisze:

Dokładnie tak. Wybieram przelew zaplanowany, wciskam Edytuj i nie mam możliwości aby cokolwiek zmienić: datę, opis, itd. Tych danych w trybie edycji po prostu nie widać wogóle. Widzę tylko konto z którego ma iść przelew (moje), nic więcej.


Czy to jest przelew z odroczoną datą realizacji, polecenie zapłaty czy stałe zlecenie?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 891 z 1 332 (10 388 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:

Czy to jest przelew z odroczoną datą realizacji, polecenie zapłaty czy stałe zlecenie?


 

błąd dotyczył przelewu przyszłego (z odroczoną datą). Piszę "dotyczył" bo od dziś już działa to dobrze.

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 892 z 1 332 (10 372 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prosimy, napisz nam jaki pojawił się kłopot.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 893 z 1 332 (10 276 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Takich powiadomień bank nie będzie wysyłał, bo to czarno na białym kiedy były awarie. A tak, wiekszość użytkowniów nie zauważy, nieprawdaż? 

 

A dziś mamy awarię modułu Makler i komunikat: 

Wystąpił błąd aplikacji. Prosimy o kontakt z infolinią ING Securities 801 127 301

 

Według infolinii wiedzą i walczą z problemem. Doradzają cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 894 z 1 332 (10 248 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Informowaliśmy o występowaniu utrudnień na stronie ingbank.pl. Pracujemy nad nowymi możliwościami komunikacji do klientów w aplikacji mobilnej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 895 z 1 332 (10 233 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tylko klient raczej nie będzie śledził codziennie strony ING, by a nóż dowiedzieć się o awarii...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 896 z 1 332 (10 223 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wchodzi na stronę logowania Moje ING. Problem (nie wyświetla się, nie da się zalogować itp.).

Wchodzi na stornę Banku, czytasz komunikat o awarii.

Taki jest tok logicznego postępowania.

Jeżeli chcesz możesz wchodzić bezpośrednio przez stronę informacyjną Banku i wtedy od razu dowiesz się o awarii.

Awaria nie jest planowana. Nie musisz odświeżać aktualności codziennie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 897 z 1 332 (10 221 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ale prace konserwacyjne są planowane i informacje o nich pojawiają się także tylko tam Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 898 z 1 332 (10 218 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

I o takich pracach bank informuje.

Nawet serwisy informacyjne (bnakier.pl itp.) informują o dłuższych przerwach w dostępie do systemu lub korzystaniu z kart Banku.

Powyższe wpisy dotyczą awarii. Jeżeli strona logowania się nie wyświetla to pierwszym miejscem gdzie Bank zamieszcza informacje jest jego strona informacyjna, a dalej inne kanały, które Bank dopracowuje aby były jak najlepsze.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 899 z 1 332 (10 212 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Gdzie na Państwa stronie znajdę sekcję z informacjami dot. aktualnych problemów technicznych z dostępem do Państwa serwisów?

Odpowiedz
0 Lajków
irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 900 z 1 332 (10 346 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy