07-03-2017 13:13
07-03-2017 13:16
Więc dla "nowocześniejszych" Bank pisze, że pracuje nad nowymi formami i ulepsza obecne.
NIe od razu Rzym zbudowano.
07-03-2017 15:38
Ja natomiast mam problem z anulowaniem wniosków na kredyt, kartę kredytową, limit w końcie. Niezależnie od platformy, na której pracuję i system (Mac, PC, Win, OS X, Android oraz iOS), klikając "Rezygnuj z wniosku", pojawia się biały prostokąt z kręcącym się bez końca kółeczkiem.
07-03-2017 16:26
mcumberpl pisze:Więc dla "nowocześniejszych" Bank pisze, że pracuje nad nowymi formami i ulepsza obecne.
NIe od razu Rzym zbudowano.
Gościu , daj już sobie spokój . Twoje wpisy nic merytorycznego nie wnoszą .
07-03-2017 16:55
mcumberpl pisze:I o takich pracach bank informuje.
Nawet serwisy informacyjne (bnakier.pl itp.) informują o dłuższych przerwach w dostępie do systemu lub korzystaniu z kart Banku.
Powyższe wpisy dotyczą awarii. Jeżeli strona logowania się nie wyświetla to pierwszym miejscem gdzie Bank zamieszcza informacje jest jego strona informacyjna, a dalej inne kanały, które Bank dopracowuje aby były jak najlepsze.
Np. na tablicy ogłoszeń w placówce w Pcimiu Dolnym. (pogrubienie moje)
Serwisy typu bankier.pl informują po tym jak dostaną taką informację od zdezorientowanych klientów. (Bank alert).
O dzisiejszych problemach z dostępem do konta maklerskiego bank nigdzie proaktywnie nie informował.
07-03-2017 18:52
To są problemy, które trudno przewidzieć.
Dosyć znacząca różnica względem konserwacji systemu.
07-03-2017 19:02
august pisze:
mcumberpl pisze:Więc dla "nowocześniejszych" Bank pisze, że pracuje nad nowymi formami i ulepsza obecne.
NIe od razu Rzym zbudowano.
Gościu , daj już sobie spokój . Twoje wpisy nic merytorycznego nie wnoszą .
Uważasz, że mylenie awarii z konserwacją systemu wnosi coś do tej dyskusji? Zgadzam się, jest tu niekończące się pasmo narzekać bez przyjmowania czegoś do wiadomości. Ja rozumiem, że dla niektórych jak czegoś nie ma smartfonie to nie ma nigdzie.
Pozdrawiam.
07-03-2017 19:25
Wszyscy nakęcają się tą mobilnoscią, smartfonami, a my z blaszakami sie nie liczymy??
Niestety, prawdziwe pieniądze nie pochodzą z transakcji mobilnych . Mobilność to wygoda, ale nie wierzę że ktoś poważne transakcje reguluje smartfonem więc nie rozumiem tego ślepego pędu do mobilności a co za tym idzie, dlaczego bank olewa tych nie mobilnych.
07-03-2017 20:06
alz pisze:Wszyscy nakęcają się tą mobilnoscią, smartfonami, a my z blaszakami sie nie liczymy??
Niestety, prawdziwe pieniądze nie pochodzą z transakcji mobilnych . Mobilność to wygoda, ale nie wierzę że ktoś poważne transakcje reguluje smartfonem więc nie rozumiem tego ślepego pędu do mobilności a co za tym idzie, dlaczego bank olewa tych nie mobilnych.
Bo milion operacji po 1zł jest taką samą kasą jak jedna operacja za 1 milion. Zgadnij ile dziennie jest operacji w których przelewa się bańkę za jednym razem a ile drobiazgu który zostawiamy w sklepach .
07-03-2017 21:20
Chyba w ten sam sposób myślą ci od tego chorego systemu, ale chyba jestem bliższy rzeczywistości.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |