06-03-2017 13:47
Bryko pisze:
Dokładnie tak. Wybieram przelew zaplanowany, wciskam Edytuj i nie mam możliwości aby cokolwiek zmienić: datę, opis, itd. Tych danych w trybie edycji po prostu nie widać wogóle. Widzę tylko konto z którego ma iść przelew (moje), nic więcej.
Czy to jest przelew z odroczoną datą realizacji, polecenie zapłaty czy stałe zlecenie?
06-03-2017 14:46
AgnieszkaBin pisze:Czy to jest przelew z odroczoną datą realizacji, polecenie zapłaty czy stałe zlecenie?
błąd dotyczył przelewu przyszłego (z odroczoną datą). Piszę "dotyczył" bo od dziś już działa to dobrze.
pozdrawiam
07-03-2017 09:27
Prosimy, napisz nam jaki pojawił się kłopot.
07-03-2017 11:16
Takich powiadomień bank nie będzie wysyłał, bo to czarno na białym kiedy były awarie. A tak, wiekszość użytkowniów nie zauważy, nieprawdaż?
A dziś mamy awarię modułu Makler i komunikat:
Wystąpił błąd aplikacji. Prosimy o kontakt z infolinią ING Securities 801 127 301
Według infolinii wiedzą i walczą z problemem. Doradzają cierpliwość.
07-03-2017 12:22 | Edytowano: 07-03-2017 12:31
Informowaliśmy o występowaniu utrudnień na stronie ingbank.pl. Pracujemy nad nowymi możliwościami komunikacji do klientów w aplikacji mobilnej.
07-03-2017 12:38
07-03-2017 12:43
Wchodzi na stronę logowania Moje ING. Problem (nie wyświetla się, nie da się zalogować itp.).
Wchodzi na stornę Banku, czytasz komunikat o awarii.
Taki jest tok logicznego postępowania.
Jeżeli chcesz możesz wchodzić bezpośrednio przez stronę informacyjną Banku i wtedy od razu dowiesz się o awarii.
Awaria nie jest planowana. Nie musisz odświeżać aktualności codziennie.
07-03-2017 12:47
07-03-2017 12:50
I o takich pracach bank informuje.
Nawet serwisy informacyjne (bnakier.pl itp.) informują o dłuższych przerwach w dostępie do systemu lub korzystaniu z kart Banku.
Powyższe wpisy dotyczą awarii. Jeżeli strona logowania się nie wyświetla to pierwszym miejscem gdzie Bank zamieszcza informacje jest jego strona informacyjna, a dalej inne kanały, które Bank dopracowuje aby były jak najlepsze.
07-03-2017 13:13
Gdzie na Państwa stronie znajdę sekcję z informacjami dot. aktualnych problemów technicznych z dostępem do Państwa serwisów?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |