08-01-2021 10:28
08-01-2021 16:25
Witam. Przerwa w działaniu Maklera trwała około godziny, później wróciła pełna funkcjonalność. Chciałbym, żeby ktoś z Banku wypowiedział się na temat tej usterki - czy jednorazowa, czy wyeliminowana, a przede wszystkim potwierdził, że faktycznie taki problem występował i mają jego świadomość. Bez tego Makler nie będzie działał lepiej nigdy w przyszłości. Pozdrawiam.
12-01-2021 09:49
reklamacje: Do rozpatrzenia pozostaje nam ich coraz mniej, codziennie odpowiadamy na kolejne. Twoja też nie pozostanie bez odpowiedzi. Kiedy to się stanie nie wiem, ale na pewno się stanie.
awaria: Mamy świadomość, że nie zawsze nasze systemy działają prawidłowo. Na ten moment już wszystko działa prawidłowo.
13-01-2021 09:57
Może jest to domeną korporacji jak Wasz bank, a może znak postępującej bylejakości naszych czasów, ale sama wiedza o tym, że co jakiś czas coś nie działa, wcale nie przybliża Was do doprowadzenia do sytuacji, że w przyszłości wszystko będzie działać dobrze. Raczej brzmi to jak - "co jakiś czas coś musi nie działać i proszę się nie dziwić". A dla mnie osobiście akurat brak dostępu do reagowania na dynamicznym rynku nawet przez godzinę w miesiącu to jest coś co nie powinno się wydarzyć, a z całą pewności powinno prowadzić do sytuacji w której znajdą się rozwiązania na ograniczenie problemu w przyszłości. Dziwię się, że nie zostało napisane "Nasz zespół specjalistów każdą taką awarie szczegółowo analizuje i podejmuje działania korygujące, by sprostać pracy systemu z tak dynamicznie przyrastającą liczbą klientów".
Co do reklamacji to nigdy nie poddałem w wątpliwość, że nie otrzymam na nią odpowiedzi. Wręcz przeciwnie - oczywistym jest, że ona przyjdzie, bo przecież w przeciwnym wypadku każda musiała by być uznana w całości.
Nie ma we mnie złości i nie hejtuję, piszę po prostu co myślę i zdaję sobie jednak sprawę z jakiej pozycji Pan pisze.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
18-06-2021 09:11
Powtórka z rozrywki.
Nie działa kompletnie dostęp do konta.
Brawo ING.
18-06-2021 09:14
znowu będą wracać za miesięczne prowizje ?
przecież w takich warunkach nie można mieć u nich konta, podstawą jest stabilność i działanie usługi
decyzje inwestycyjne są po stronie klienta
jak tu można inwestować / grać na szybko skoro odłączają cię od koryta
to jak gra w znaczone karty
kto mi zwróci straty jakie dziś poniosłem ?
albo zyski odda które mogłem sobie wypracować ?
a wstałem i miałem kilka pomysłów i co ?
i ing
skwitować to można tylko tak
jprdle
18-06-2021 09:15
18-06-2021 09:15
@drobniak Faktycznie- mamy awarię. Pilnie pracujemy już nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności.
18-06-2021 09:15
Już działa logowanie ale makler nadal nie, a ja musze kilka transakcji zamknąć. SKANDAL!
18-06-2021 09:15
Spróbuj teraz, powinieneś móc się zalogować do MojegoING, na górnym pasku będziesz miał przejście do Maklera.
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |