Inwestowanie jest łatwe, a z odpowiednimi narzędziami staje się też przyjemne. W gąszczu różnych rozwiązań inwestycyjnych niezwykle ważne jest aby korzystać z takich produktów co, do których mamy przekonanie, że spełniają nasze cele. Dlatego w ING, to klient i jego potrzeby są stawiane w centrum naszych działań. I dokładnie taka idea stała za najnowszymi zmianami w module maklerskim, jakie udostępniliśmy naszym klientom 4 września 2022 roku. Tak komentuje te zmiany Ula Mitas-Drozdowska, Senior UX Expertka w Biurze Maklerskim: „Prezentujemy pierwszy etap ewolucji systemu maklerskiego, jaki wypracowaliśmy wspólnie z naszymi klientami. Wywiady z inwestorami, cykliczne testy użyteczności, analiza głosów klienta – to tylko przykładowe zadania, jakie podejmujemy codziennie by tworzyć i rozwijać doświadczenia klientów inwestujących na giełdzie. Wszystko to zgodnie ze strategią banku by wspierać klientów w podejmowaniu decyzji życiowych i finansowych. Pracujemy nad tym, aby inwestowanie było proste i dostępne dla jak najszerszego grona użytkowników.”