Jak inwestować

Odpowiedz

Makler znów nie działa

Znów awaria maklera, nie da się edytować zleceń, ani sprawdzać zleceń (pokazuje się tylko loader) wykonanych co jest EKSTREMALNIE uciążliwe no i dość kosztowne, bo jeśli zlecenie zrealizuje się nie w całości, tylko częściowo nie ma innej opcji jak zamknąć i wystawić nowe po nowej cenie... świetne na NC na spółki o mniejszej płynności... 

 

Ktoś zna jakiś sposób, żeby edytować zlecenie?

 

Próbowałem Chrome'a, Safari, aplikacji mobilnej nic nie działa... 

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (6 094 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

Na ten moment rozwiązaniem jest korzystanie z nie-applowskich urządzeń. Pracujemy nad rozwiązaniem likwidującym ten błąd na urządzeniach Apple.
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 084 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

przybliżony termin usunięcia usterki? dziś? jutro? za tydzień?

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (6 082 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

Dzisiaj po sesji. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 062 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

OK super, trzymam kciuku 🤞

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 5 z 5 (6 059 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

25-12-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

2 lata temu w innym wątku prosiłem o wprowadzenie obsługi passkeys. Moderator napisał, że przekazał to dalej. Chyba jednak wpadło do studni. Oczywiście nie podejrzewam osób decyzyjnych w ING, że zamia...

24-12-2025
Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zgadzam się z przedmówcami. Nowy interfejs to mocny krok wstecz (po co "naprawiać" coś co było dobre?). Przy logowaniu w aplikacji mobilnej często widzę biały okno na pół ekranu i czekam, czekam, czek...

24-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy