Jak inwestować

Odpowiedz

Makler znów nie działa

Znów awaria maklera, nie da się edytować zleceń, ani sprawdzać zleceń (pokazuje się tylko loader) wykonanych co jest EKSTREMALNIE uciążliwe no i dość kosztowne, bo jeśli zlecenie zrealizuje się nie w całości, tylko częściowo nie ma innej opcji jak zamknąć i wystawić nowe po nowej cenie... świetne na NC na spółki o mniejszej płynności... 

 

Ktoś zna jakiś sposób, żeby edytować zlecenie?

 

Próbowałem Chrome'a, Safari, aplikacji mobilnej nic nie działa... 

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 700 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

Na ten moment rozwiązaniem jest korzystanie z nie-applowskich urządzeń. Pracujemy nad rozwiązaniem likwidującym ten błąd na urządzeniach Apple.
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 690 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

przybliżony termin usunięcia usterki? dziś? jutro? za tydzień?

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 688 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

Dzisiaj po sesji. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (4 668 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa

OK super, trzymam kciuku 🤞

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 5 z 5 (4 665 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.

13-09-2024
Wplatomat zabral pieniadze

Witam tam wpłatomat zabrał mi moje pieniądze a mam do zapłacenia bardzo pilne zobowiązania podatkowe proszę o natychmiastowe rozpatrzenie sprawy ze zwrotem pieniędzy w dniu dzisiejszym. Poniżej przesy...

13-09-2024
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.

13-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy