01-06-2021 13:08
Znów awaria maklera, nie da się edytować zleceń, ani sprawdzać zleceń (pokazuje się tylko loader) wykonanych co jest EKSTREMALNIE uciążliwe no i dość kosztowne, bo jeśli zlecenie zrealizuje się nie w całości, tylko częściowo nie ma innej opcji jak zamknąć i wystawić nowe po nowej cenie... świetne na NC na spółki o mniejszej płynności...
Ktoś zna jakiś sposób, żeby edytować zlecenie?
Próbowałem Chrome'a, Safari, aplikacji mobilnej nic nie działa...
01-06-2021 13:20
01-06-2021 13:28
przybliżony termin usunięcia usterki? dziś? jutro? za tydzień?
01-06-2021 13:54
Dzisiaj po sesji.
01-06-2021 13:59
OK super, trzymam kciuku 🤞
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |