01-06-2021 13:08
Znów awaria maklera, nie da się edytować zleceń, ani sprawdzać zleceń (pokazuje się tylko loader) wykonanych co jest EKSTREMALNIE uciążliwe no i dość kosztowne, bo jeśli zlecenie zrealizuje się nie w całości, tylko częściowo nie ma innej opcji jak zamknąć i wystawić nowe po nowej cenie... świetne na NC na spółki o mniejszej płynności...
Ktoś zna jakiś sposób, żeby edytować zlecenie?
Próbowałem Chrome'a, Safari, aplikacji mobilnej nic nie działa...
01-06-2021 13:20
01-06-2021 13:28
przybliżony termin usunięcia usterki? dziś? jutro? za tydzień?
01-06-2021 13:54
Dzisiaj po sesji.
01-06-2021 13:59
OK super, trzymam kciuku 🤞
Danymi logowania do archiwum są adres e-mail - login i jednorazowy kod autoryzacyjny wysyłany na numer telefonu do autoryzacji - hasło. W momencie wypełniania wniosku o zamknięcie systemu powinieneś d
... 31-05-2023Czyli rozumiem, że na konto nie dostanę całej wartości nominalnej obligacji, tylko będzie ona już pomniejszona o odprowadzony podatek?
30-05-2023Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |