30-05-2021 09:43
jak w tytule nie moge wyplacic srodkow z konta makler na swoje konto direct w ing
komunikat czerwony trojkat oraz komunikat :
Jaki moze byc powod, zadnych nierozlicoznych transakcji nie mam w maklerze
01-06-2021 18:00
Dyspozycję przelewu z konta maklerskiego można złożyć w systemie bankowym Moje ING w zakładce "Przelewy" lub po wybraniu bąbla "Giełda", następnie "Konto maklerskie" i "wypłać z rachunku maklerskiego”.
W tym miejscu nie możemy weryfikować Twoich danych by sprawdzić zgłoszenie.
Skontaktuj się z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00) lub napisz wiadomość w module Makler.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |