Największą zaletą funduszy aktywnych prowadzonych przez TFI jest to, że nie trzeba ich kupować Też unikam jak ognia, już lepsza lokata A na pewno etfy.
nie pros ich bo oni nie zajmuja sie indywidualna interpretacja, napisz do https://rf.gov.pl/ albo zadzwon i z nimi ustal Ich wykładnia jest jasna i bedziesz z niej zadowolona.
Spoko, mam interpretację rzecznika finansowego, pytanie nie dotyczylo mojego kredytu. Zainteresowanym odpowiem albo polecam kontak z https://rf.gov.pl/
dodatkowe pytanie - prosze o Wasze stanowisko w kwestii gdy hipotetycznie:
1. Kupilem mieszkanie na cele mieszkaniowe. 2. Mieszkalem w nim 6 lat 3. Nawiazalem relacje z partnerka > wprowadzilem sie do niej > wynajalem mieszkanie 4. Mam wciaz zamiar w nim mieszkac, powiedzmy ze za dwa lata chce tam wrocic. Czy przysluguja mi zatem wakacje? Intencja zakupu byl zakup w celach mieszkaniowych, wynajem mies...
nie widze takiej opcji, jedynie - Wniosek o zawieszenie spłaty kredytu/pożyczki po utracie pracy- Jeśli wyślesz wniosek teraz, zawieszenie spłaty kredytu skończy się 29.07.2022. Czyli należy czekać z wnioskiem do 29.07?
Szkoda, ale to strata większa chyba dla ING niż dla klientów, którzy bezpłatnie mogą przenieść IKE funduszowe do miejca, które taką opcję oferuje. Zrobiłem tak z IKZE, zrobię tak z IKE, nie ma na co czekać
Re: Nadpłata kredytu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania
I jak tam, czy po dwóch latach od mojego pytania są jakieś wieści w temacie uruchomienia usługi wnioskowania o skrócenie czasu kredytowania po nadpłacie bez wizyty w banku? Zamykacie placówki, stawiacie na mobile first, fajnie ciśniecie i macie dobry produkt, ale ten babol powinien już być dawno zaopiekowany Możecie nawet wbić jakaś opłatę za to, skoro to taki effort na produkcji, ale wydaje mi s
Re: Nadpłata kredytu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania
Dzień dobry, czy w 2020 na Waszej roadmapie produktowej/usługowej pojawia się wprowadzenie długo oczekiwanych zmian w systemie nadpłaty i automatycznego skrocenia czasu umowy, o co postuluje rzesza Waszych Klientów? Analizując sytuację przez doświadczenie, wyobrażam sobie, że pozwoliłoby to zaoszczędzić czas nie tylko Klientów (podnosząc user exp o milion punktów), ale i Waszych pracowników.