Odpowiedz

Re: Problemy z aplikacją

Dzisiaj po kilku dniach nagle aplikacja zaczęła działać. Wypróbuje opisaną metodę gdy znów się zawiesi. Dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
kasia13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-11-2018
Wiadomość 81 z 88 (10 240 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją

Witam

 

od ostatniej aktualizacji - pod koniec maja, nie działa płatność zbliżeniowa telefonem.

Próbowałem wszystkich sugestii, odinstalowywanie, dodawanie telefonu na nowo, nic nie pomogło.

Przy pomocy drugiego telefonu sprawdzam czy NFC nadaje sygnał i nic - jednocześnie zmienając na Google Play działa od razu.

 

Nie działa na Huawei P30 lite

Działa na Galaxy S7.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolGT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-06-2019
Wiadomość 82 z 88 (9 279 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją

Witaj,
jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:

- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.
 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
583
112
04-09-2015
Wiadomość 83 z 88 (9 257 wyświetleń)

Witam. Mam smartfon Goclever Quantum 2 400. Zainstalowałam aplikację ING i pokazuje, że będą ograniczenia z powodu roota. Telefon używał wcześniej siostrzeniec i nie wiedziałam, że jest z root owany. Da się coś zrobić  coś, ale bez użycia komputera, by aplikacja działała w pełni i bezpiecznie jak bez roota? Jeśli nie to do jakiej kwoty można robić operacje z root em? 

Odpowiedz
0 Lajków
clavia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-08-2018
Wiadomość 84 z 88 (8 995 wyświetleń)

@clavia Nie rekomendujemy root’owania telefonu. Nie blokujemy jednak możliwości aktywacji naszej aplikacji na takim urządzeniu. Niektóre funkcje aplikacji (np. płatności HCE Mastercard w telefonie) wymagają urządzenia bez roota. Z tego powodu nie zapłacisz w sklepie telefonem. Standardowe opcje takie jak; przelewy, sprawdzenie salda, sprawdzenie historii będą działały również na takim urządzeniu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
430
102
12-04-2017
Wiadomość 85 z 88 (8 959 wyświetleń)
Weisschwartz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
6
13-07-2017
Wiadomość 86 z 88 (8 726 wyświetleń)

Błędy w działaniu aplikacji mobilnej Moje ING mobile

Witam, dziś podczas próby potwierdzenia przelewu zwykłego w nowy sposób (ponowne wprowadzenie kodu PIN aplikacji), nie mogę nic wpisać w miejsce gdzie ten PIN się wpisuje, po radzie konsultanta usunąłem wszelkie inne klawiatury ekranowe, wyłączyłem inne niż Polski języki wprowadzania, reinstalowałem aplikację Moje ING mobile oraz zaktualizowałem przeglądarkę Google Chrome do najnowszej wersji. Mimo podjętych wyżej działań, nadal nie ma możliwości wpisania cyfr w miejsce PINu (co dziwne, podczas pierwszego wpisania PIN'u po starcie aplikacji, wszystko przechodzi idealnie).

 

Czy ktoś posiada solucję na rozwiązanie tego problemu ? Używam telefonu LG G4c, wersja androida: 6.0 i dalej już nie zaktualizuje jej.

W załączeniu daję screenshot z powyższym problemem.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
PiotrP
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-08-2019
Wiadomość 87 z 88 (8 391 wyświetleń)

Re: Błędy w działaniu aplikacji mobilnej Moje ING mobile

@PiotrP dziękuję za posta. Błąd jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 88 z 88 (8 263 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Księgowość a Nowy Ład 2.0

Dzień dobry,

 

jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?

 

Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz

...

27-06-2022
Re: Płatności za granicą - jak najtaniej w ING??

Dziękuję za odpowiedź.

Troszkę jeszcze pytań Emotikon: Mrugający (wytłuszczone to Twoje cytaty)

 

Karta Mastercard jest świetnym rozwiązaniem, jeśli konto walutowe w euro to nasz jedyny produkt w banku.

 

To w takim razie po

...

27-06-2022
Re: aplikacja mobilna , dodanie zaufanego urządzenia , nie mogę zainstalować aplikacji na tel

Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli

...

27-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy