12-03-2022 18:24
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie. Dodatkowe informacje w sprawie swojego zgłoszenia powinieneś otrzymać w odpowiedzi na złożone odwołanie. Taką odpowiedź wysyłamy zawsze sposobem wybranym przez klienta np. przez wiadomość w Moim ING lub korespondencyjnie. Jeśli nie miałeś możliwości zapoznać się z jej treścią, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa.
13-10-2022 15:24
Dobrze wiedzieć! Dzięki
mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Dzień dobry,
W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)?
... 27-03-2025