12-03-2022 18:24
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie. Dodatkowe informacje w sprawie swojego zgłoszenia powinieneś otrzymać w odpowiedzi na złożone odwołanie. Taką odpowiedź wysyłamy zawsze sposobem wybranym przez klienta np. przez wiadomość w Moim ING lub korespondencyjnie. Jeśli nie miałeś możliwości zapoznać się z jej treścią, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest całodobowa.
13-10-2022 15:24
Dobrze wiedzieć! Dzięki
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |