- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Kiepska instrukcja aktywacji karty
30-07-2022 00:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień Dobry wieczór
Dostałem nową kartę. Instrukcja zamieszczona w środku... hmmm... tylko jak nadać PIN? Zalogowałem się do bankowości internetowej, kliknąłem w kartę i...?
Wszedłem więc na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/karty/nadawanie-pin-aktywacja#aktywacja=1 I co przeczytałem? To samo. Tylko to zabawne, ponieważ zatytułowane to jest jako: Jak aktywować kartę i nadać jej PIN. I w instrukcji: Wskaż kartę, którą chcesz aktywować i nadaj jej PIN. Przepraszam, ale w jaki sposób hasło "nadaj pin" odpowiada na pytanie jak ten pin nadać? :-D
Brakuje tam bardzo ważnego elementu - ZASIL KARTĘ DOWOLNĄ KWOTĄ ABY POJAWIŁ SIĘ PRZYCISK UMOŻLIWIAJĄCY AKTYWACJĘ KARTY.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-08-2022 11:14
Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Karta nie wymaga zasilenia wcześniej, aby ją aktywować. Jeżeli to jest pierwsza karta do konta lub zamówiona w miejsce np. karty zastrzeżonej to wtedy po wybraniu kółka z kartą pokazuje się opcja "Aktywuj kartę" i w tym wniosku ustalasz kod PIN do niej.
Dziękujemy za Twoje uwagi w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-08-2022 20:49
Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powyższa odpowiedź nie jest zgodna z prawdą. Karta jak najbardziej wymaga zasilenia, aby pojawił się przycisk aktywacji, o czym nigdzie nie ma informacji.
Zastrzeżona była debetowa. W jej miejsce wziąłem przedpłaconą. Ale mniejsza o to, czy karta jest pierwsza, dziesiąta, w miejsce zastrzeżonej, czy nie... Brak jest informacji o tym, że "jeśli nie ma przycisku aktywacji to należy kartę zasilić dowolną kwotą". To jest kilka słów. Spokojnie zmieszczą się na tej kartce, którą przesyłacie wraz z kartą. Tym bardziej zmieszczą się na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/karty/nadawanie-pin-aktywacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-08-2022 17:46
Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu ciężko mi wyjaśnić, co było powodem, że u Ciebie nie był widoczny przycisk aktywacji karty. Przez Społeczność ING nie mogę sprawdzić informacji o Twojej karcie, jej statusie i próbie aktywacji.
Na naszej stronie i w instrukcji załączonej wraz z kartą nie zamieszczamy informacji o konieczności zasilenia karty, gdyż tego nie wymagamy.
Jeśli chciałbyś wyjaśnić tę sprawę, skontaktuj się proszę z nami przez Moje ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Sprawdzimy wtedy więcej szczegółów.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość