Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Kiepska instrukcja aktywacji karty

dzień Dobry wieczór

 

Dostałem nową kartę. Instrukcja zamieszczona w środku... hmmm... tylko jak nadać PIN? Zalogowałem się do bankowości internetowej, kliknąłem w kartę i...? 

 

Wszedłem więc na stronę https://www.ing.pl/indywidualni/karty/nadawanie-pin-aktywacja#aktywacja=1  I co przeczytałem? To samo. Tylko to zabawne, ponieważ zatytułowane to jest jako: Jak aktywować kartę i nadać jej PIN. I w instrukcji: Wskaż kartę, którą chcesz aktywować i nadaj jej PIN. Przepraszam, ale w jaki sposób hasło "nadaj pin" odpowiada na pytanie jak ten pin nadać? :-D

 

Brakuje tam bardzo ważnego elementu - ZASIL KARTĘ DOWOLNĄ KWOTĄ ABY POJAWIŁ SIĘ PRZYCISK UMOŻLIWIAJĄCY AKTYWACJĘ KARTY.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 149 wyświetleń)

Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

 Karta nie wymaga zasilenia wcześniej, aby ją aktywować. Jeżeli to jest pierwsza karta do konta lub zamówiona w miejsce np. karty zastrzeżonej to wtedy po wybraniu kółka z kartą pokazuje się opcja "Aktywuj kartę" i w tym wniosku ustalasz kod PIN do niej.  

Dziękujemy za Twoje uwagi w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 102 wyświetleń)

Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

Powyższa odpowiedź nie jest zgodna z prawdą. Karta jak najbardziej wymaga zasilenia, aby pojawił się przycisk aktywacji, o czym nigdzie nie ma informacji.

 

Zastrzeżona była debetowa. W jej miejsce wziąłem przedpłaconą. Ale mniejsza o to, czy karta jest pierwsza, dziesiąta, w miejsce zastrzeżonej, czy nie... Brak jest informacji o tym, że "jeśli nie ma przycisku aktywacji to należy kartę zasilić dowolną kwotą". To jest kilka słów. Spokojnie zmieszczą się na tej kartce, którą przesyłacie wraz z kartą. Tym bardziej zmieszczą się na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/karty/nadawanie-pin-aktywacja 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 4 (5 056 wyświetleń)

Re: Kiepska instrukcja aktywacji karty

Chciałabym pomóc ale w tym miejscu ciężko mi wyjaśnić, co było powodem, że u Ciebie nie był widoczny przycisk aktywacji karty. Przez Społeczność ING nie mogę sprawdzić informacji o Twojej karcie, jej statusie i próbie aktywacji. 
Na naszej stronie i w instrukcji załączonej wraz z kartą nie zamieszczamy informacji o konieczności zasilenia karty, gdyż tego nie wymagamy. 
Jeśli chciałbyś wyjaśnić tę sprawę, skontaktuj się proszę z nami przez Moje ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Sprawdzimy wtedy więcej szczegółów. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 991 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024