O PawełH

PawełH
14 Polubień
26 Rozwiązań
79 Postów
Re.: Awaria ING - co z maklerem?

Rozumiem, ze pytasz o aplikację ING Makler Mobile w związku ze zmianami w naszych regulacjach (Biura Maklerskiego) od 29 sierpnia 2022 r?

 

Wyłączymy aplikację mobilną ING Makler Mobile.  Konto maklerskie na urządzeniach mobilnych będzie dostępne tylko przez aplikację bankową Moje ING mobile.

Jest to decyzja biznesowa. Obserwujemy też, że Klienci chcą mieć te same funkcjonalności na komputerze i na s

...
0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Orlen w portfelu

Nadal nie planujemy uczestniczyć w tego typu programach.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Co dzieje się z akcjami, kiedy łączą się dwie spółki z GPW?

Zapoznaj się z dokumentami dot. danej fuzji/przejęcia łączących się spółek.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: jak ustawić stop loss w ING makler??

Nie można wystawić dwóch zleceń sprzedaży na te same akcje, ponieważ wystawienie zlecenia sprzedaży akcji powoduje ich blokadę na koncie maklerskim.

Skontaktuj się w tej sprawie z infolinią biura maklerskiego nr 32 3570032 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

Po identyfikacji będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje pytanie - sprawdzimy jakie zlecenia wystawiłeś na swoim

...
0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Kontrakt terminowy

Kontrakty terminowe rozliczają się w dniu transakcji (D+0). Jako depozyt może być wykorzystana tylko gotówka (czyli „dostępne do wypłaty” ). Nie można wykorzystać należności ze sprzedaży.

1
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Makler ING - powiadomienia

Niestety, nie ma powiadomień.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: aplikacja Makrer - przegląd zleceń - zrzut CSV - brak prowizji

Dane zawierające pobrane od transakcji prowizje możesz wyeksportować do pliku z zakładki: Zlecenia/Transakcje.

 

 

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Blokada konta maklerskiego.

Skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 32  (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 08:00 do 18:00). Po identyfikacji, będziemy mogli sprawdzić powód aktualizacji ankiety u Ciebie.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: ankieta inwestycyjna

Możesz skontaktować się z naszą infolinią 32 357 00 32  (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 08:00 do 18:00).

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: ankieta inwestycyjna

Nie możemy wpływać na wynik ankiety inwestycyjnej klienta.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Blokada konta maklerskiego.

Konieczność aktualizacji ankiety inwestycyjnej do konta maklerskiego wynika z przepisów MIFID-owych.

Obowiązek aktualizacji  jest zapisany w „Regulaminie świadczenia usług maklerskich dla osób fizycznych przez Biuro Maklerskie ING Banku Śląskiego S.A.” w § 6 pkt 9: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1112099

 

2
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij to zgłoszenie w module Makler w zakładce "Wiadomości". Podaj model telefonu iPhone oraz wersję systemu iOS.

1
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja Makler

Prześlij wiadomość będąc zalogowanym w module Makler, zakładka "Wiadomości".

Nie chodzi o wiadomość mailową, na podstawie maila nie będziemy mogli sprawdzić Twojego konta maklerskiego.

4
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Aplikacja Makler

Prosimy, prześlij do nas informację jako "Wiadomość" w module Makler. Będziemy wtedy mogli sprawdzić czy komunikat o ważności ankiety jest prawidłowy czy błędny.

6
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: zlecenia specjalne

Aktualnie nie mamy w ofercie zleceń specjalnych (zlecenie OCO - to zlecenie typu  "jedno zlecenie anuluje drugie zlecenie").

Jeśli chcesz sprzedać akcje z limitem wyższym niż bieżące notowania możesz wystawić zlecenie  np. jako zwykłe zlecenie sprzedaży z  limitem przez Ciebie określonym. Możesz też dać dłuższy termin ważności tego zlecenia. 

 

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Kontrkaty terminowe

Jeśli chcesz inwestować na rynku kontraktach terminowych notowanych na GPW w Warszawie musisz mieć zawarty aneks do umowy maklerskiej, który umożliwia inwestowanie na rynku kontraktów.

Aneks można zawrzeć w module Makler w zakładce: Konto>Wnioski>Instrumenty pochodne/Intraday.

Wykaz kontraktów na akcje jest dostępny na stronie internetowej giełdy:  https://www.gpw.pl/standardy-warunki-obrotu

 

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Środki do inwestowania a Środki do wypłaty

Jeżeli sprzedałeś akcje w czwartek środki do wypłaty powinny być dostępne w poniedziałek, raczej w godzinach popołudniowych.

Dokładny czas księgowania zależny jest od czasu otrzymania  wyciągów do rozliczenia z Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych.

Jeśli zlecenie było realizowane w kilku transakcjach, wyciągi do ich rozliczenia mogą być księgowane o różnej porze.

 

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Data wykupu obligacji

Biuro maklerskie księguje środki z wykupu obligacji po tym, jak otrzyma je od emitenta obligacji.

Dni ustalenia praw, dni wypłaty odsetek, dzień wykupu określone są w liście emisyjnym danej obligacji.

Obligacja FPC0725 ma termin wykupu w dniu 3 lipca 2025 r.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Data wykupu obligacji

W module Makler w zakładce "Obligacje" w polu "Data wykupu" prezentujemy dane otrzymywane z GPW. W tym przypadku jest to data ostatniego notowania obligacji. 

Data wykupu obligacji FPC0725 określona jest w liście emisyjnym. Jest to dzień 03.07.2025. 

2
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: IKE/IKZE w domu maklerskim

Aktualnie nie planujemy udostępnienia IKE w koncie maklerskim.

1
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Przelew dolarów z ing makler

Dyspozycję przelewu w walucie innej niż PLN z konta maklerskiego na konto bankowe można złożyć tylko telefonicznie. 

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: ETF

W sprawie rozliczeń podatkowych prosimy o kontakt z Urzędem Skarbowym.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Makler - błędne, brakujące dane w widoku "Transakcje na papierze"

Temat jest w analizie w naszym IT.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: Problem z maklerem

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32  (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim rachunku dlaczego nie możesz złożyć tego zlecenia.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Re.: wylogowywanie z maklera

Umożliwiamy tylko jedno równoczesne zalogowanie do Maklera.

0
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎15-06-2020 14:19
Data ostatnich odwiedzin ‎08-07-2022 12:21
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 79
Łączna liczba otrzymanych Lajków 14
Posty, które lubię