01-06-2021 13:08
Znów awaria maklera, nie da się edytować zleceń, ani sprawdzać zleceń (pokazuje się tylko loader) wykonanych co jest EKSTREMALNIE uciążliwe no i dość kosztowne, bo jeśli zlecenie zrealizuje się nie w całości, tylko częściowo nie ma innej opcji jak zamknąć i wystawić nowe po nowej cenie... świetne na NC na spółki o mniejszej płynności...
Ktoś zna jakiś sposób, żeby edytować zlecenie?
Próbowałem Chrome'a, Safari, aplikacji mobilnej nic nie działa...
01-06-2021 13:20
01-06-2021 13:28
przybliżony termin usunięcia usterki? dziś? jutro? za tydzień?
01-06-2021 13:54
Dzisiaj po sesji.
01-06-2021 13:59
OK super, trzymam kciuku 🤞
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.
14-11-2025... 14-11-2025
@viggen:
@maszaikasza:Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękie