31-05-2021 11:24
Wie może ktoś co się stało z stroną internetową na której nie ma możliwości podglądu konta maklerskiego oraz nie można w żaden sposób do niego przejść.
Tylko aplikacja działa
01-06-2021 11:30
A możesz opisać dokładniej? Czy ten problem nadal występuje? O jakiej stronie internetowej piszesz?
Wczoraj wgrywaliśmy poprawki, które powinny rozwiązać część błędów jakie pojawiły się po aktualizacji systemów.
mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Dzień dobry,
W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)?
... 27-03-2025