- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
- Następny »
14-12-2020 08:48
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Makler znów nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-12-2020 08:54
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko OK z Maklerem. Można normalnie wejść.
Co dokładnie się dzieje? Nie widzisz bąbla giełda czy nie umie się załadować? Cookies, cache wyczyszczone? Pomaga?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-12-2020 09:26 | Edytowano: 21-12-2020 09:32
Re.: Awaria Maklera
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a czy dzisiaj można normalnie wejść ?
bo nawet zalogować się do banku nie idzie ...
do banku już wpuściło, ale na downdetector słupek urósł im od razu że nie działało, ja czekałem 10 minut
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-12-2020 09:32
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, sam makler działa. Jeśli masz maklerską aplikację mobilną, przez nią możesz składać zlecenia.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-03-2021
00:15
– ostatnio edytowany
12-03-2021
17:50
przez
ŁukaszW
Re.: Awaria Maklera
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ING kpi sobie z klientów. Odrzucają wszystkie reklamacje związane z setkami awarii i gigantyczną awarią systemu pod koniec 2020r. Jeśli ktoś myśli o zakładaniu konta czy maklera w ING to niech lepiej się dobrze zastanowi. Stracisz pieniądze, czas i nerwy nie mając dostępu do swoich pieniędzy, a INSh1t nadal będzie miał awarie. Miało być bezpłatne przeniesienie aktywów na inne rachunki maklerskie w ramach częściowej rekompensaty - taki pejsloaty uj.... Co z tym pozwem zbiorowym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-03-2021 09:10
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JUR, reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna - rekompensujemy. Niezmiennie do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-04-2021 18:30
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest kpina. ING okradło swoich klientów i teraz odrzuca wszelkie wnioski reklamacyjne. Ni ustosunkowuje się także, do wszystkich zapytań.
Nie robicie nikomu łaski. Wasz system nie działał w kluczowym momencie dla tysięcy inwestorów.
Mi się już cierpliwość skończyła. Poświęcę czas i pieniądze, żeby założyć sprawę a potem całość z przyjemnością opublikuje w sieci.
Ciekawe jak stratę kilkudziesięciu tysięcy ma mi zrekompensować brak pieprzowych prowizji. Śmieszni jesteście!
MK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-04-2021 09:02
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna – rekompensujemy. Nie jest prawdą, że wszystkie są odrzucane. Jeśli dostałeś informację o nie uznaniu swojej reklamacji, zawsze możesz się odwoływać. Takie odwołanie również będzie poddane analizie, jeśli będą jakieś informacje zmieniające stan faktyczny, możliwa jest zmiana decyzji. Jeśli z kolei na jakieś pytanie nie dostałeś wyczerpującej odpowiedzi i chcesz o coś dopytać, proszę napisz przez wiadomość w module Makler. Tutaj niczego na kontach klientów nie jesteśmy w stanie sprawdzić, ani napisać.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-11-2023 21:53
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ktokolwiek z inwestorów otrzymał jakiekolwiek odszkodowanie/ zadośćuczynienie od tego pseudo banku? W mediach gwarantowali naprawienie szkód i zadośćuczynienie za straty wynikłe przez kilkudniowe zablokowanie dostępu do maklera iNG. Przy reklamacji się wypieli. I wszystkich, których znam też mówią, że ing nie ma zamiaru z tym nic zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-11-2023 21:59
Re.: Awaria Maklera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
- Następny »