Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

Czyżby powtórka z rozrywki?

Makler znów nie działa...
Odpowiedz
0 Lajków
Kurduluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-12-2020
Wiadomość 111 z 118 (3 335 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Wszystko OK z Maklerem. Można normalnie wejść.

 

Co dokładnie się dzieje? Nie widzisz bąbla giełda czy nie umie się załadować? Cookies, cache wyczyszczone? Pomaga?

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
156
59
30-10-2015
Wiadomość 112 z 118 (3 332 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

[ Edytowane ]

a czy dzisiaj można normalnie wejść ?

bo nawet zalogować się do banku nie idzie ...

 

do banku już wpuściło, ale na downdetector słupek urósł im od razu że nie działało, ja czekałem 10 minut

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
24
03-12-2020
Wiadomość 113 z 118 (3 199 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

@arturo74

 

Tak, sam makler działa. Jeśli masz maklerską aplikację mobilną, przez nią możesz składać zlecenia. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
111
31
30-10-2015
Wiadomość 114 z 118 (3 184 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

[ Edytowane ]

ING kpi sobie z klientów. Odrzucają wszystkie reklamacje związane z setkami awarii i gigantyczną awarią systemu pod koniec 2020r. Jeśli ktoś myśli o zakładaniu konta czy maklera w ING to niech lepiej się dobrze zastanowi. Stracisz pieniądze, czas i nerwy nie mając dostępu do swoich pieniędzy, a INSh1t  nadal będzie miał awarie. Miało być bezpłatne przeniesienie aktywów na inne rachunki maklerskie w ramach częściowej rekompensaty - taki pejsloaty uj.... Co z tym pozwem zbiorowym?

Odpowiedz
0 Lajków
JUR
JUR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-03-2021
Wiadomość 115 z 118 (2 576 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

@JUR, reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna - rekompensujemy. Niezmiennie  do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
111
31
30-10-2015
Wiadomość 116 z 118 (2 498 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

To jest kpina. ING okradło swoich klientów i teraz odrzuca wszelkie wnioski reklamacyjne. Ni ustosunkowuje się także, do wszystkich zapytań. 
Nie robicie nikomu łaski. Wasz system nie działał w kluczowym momencie dla tysięcy inwestorów.
Mi się już cierpliwość skończyła. Poświęcę czas i pieniądze, żeby założyć sprawę a potem całość z przyjemnością opublikuje w sieci.

Ciekawe jak stratę kilkudziesięciu tysięcy ma mi zrekompensować brak pieprzowych prowizji. Śmieszni jesteście!

MK

Odpowiedz
0 Lajków
MarekKlos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
04-12-2020
Wiadomość 117 z 118 (2 220 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna – rekompensujemy. Nie jest prawdą, że wszystkie są odrzucane. Jeśli dostałeś informację o nie uznaniu swojej reklamacji, zawsze możesz się odwoływać. Takie odwołanie również będzie poddane analizie, jeśli będą jakieś informacje zmieniające stan faktyczny, możliwa jest zmiana decyzji. Jeśli z kolei na jakieś pytanie nie dostałeś wyczerpującej odpowiedzi i chcesz o coś dopytać, proszę napisz przez wiadomość w module Makler. Tutaj niczego na kontach klientów nie jesteśmy w stanie sprawdzić, ani napisać.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
111
31
30-10-2015
Wiadomość 118 z 118 (1 999 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy