Z jakiego powodu modul makler w aplikacji mobilnej znów nie działa? 8.30 minęła, zlecenia można składać, a ja po raz kolejny jestem pozbawiony tej możliwości.
A jeszcze nie pozbieraliscie się po poprzedniej awarii. Nikt mi na wiadomości sprzed tygodnia nie odpisał. Wiadomości z modułu makler nie mają ostatusowanja czy zostały odczytane, telefony za tak rozgrzane ze nikt nie odbiera.
***a, a majtki rano staracie się zakładać czy po prostu zakładacie?
To jest jakaś kpina. DM nie działa od środy od 16.57. Mnie wywaliło w trakcie składania dyspozycji. Nie wiem czy została przyjęta. Nie mam dostępu do gotówki.
Zwolnienie z prowizji to bank może sobie wsadzic. Z drugiej strony tłumaczenie się awaria partnera zewnętrznego jest mega słabe bo ja zawierałem umow...
Nie jest prawda że wyłączyliście serwis w środę o 17.05. Serwis nie działa już o 16.57. Wylogowało mnie w trakcie składania dyspozycji.
Jest piątek, nadal nie działa.
To jest kpina.
Pytania ważne już padły - kto zworci poniesione straty, rozumiem, że bank w ramach reklamacji będzie je odrzucał powołując się na jakieś kruczki lub siłę wyższa, niezależna od banku.