Odpowiedz

Makler znów nie działa?

Z jakiego powodu modul makler w aplikacji mobilnej znów nie działa? 8.30 minęła, zlecenia można składać, a ja po raz kolejny jestem pozbawiony tej możliwości.

A jeszcze nie pozbieraliscie się po poprzedniej awarii. Nikt mi na wiadomości sprzed tygodnia nie odpisał. Wiadomości z modułu makler nie mają ostatusowanja czy zostały odczytane, telefony za tak rozgrzane ze nikt nie odbiera.


Ogarnijcie się. Ludzie tracą tysiące złotych.
Odpowiedz
0 Lajków
Kurduluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 560 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa?

Makler rano działał. Nie było z nim problemów. Twój przypadek jest jednostkowy.

Standardowo wskażę kwestie czyszczenia cookies i cache + wejście przez chrome.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 550 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy