Odpowiedz

Makler znów nie działa?

Z jakiego powodu modul makler w aplikacji mobilnej znów nie działa? 8.30 minęła, zlecenia można składać, a ja po raz kolejny jestem pozbawiony tej możliwości.

A jeszcze nie pozbieraliscie się po poprzedniej awarii. Nikt mi na wiadomości sprzed tygodnia nie odpisał. Wiadomości z modułu makler nie mają ostatusowanja czy zostały odczytane, telefony za tak rozgrzane ze nikt nie odbiera.


Ogarnijcie się. Ludzie tracą tysiące złotych.
Odpowiedz
0 Lajków
Kurduluk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 657 wyświetleń)

Re.: Makler znów nie działa?

Makler rano działał. Nie było z nim problemów. Twój przypadek jest jednostkowy.

Standardowo wskażę kwestie czyszczenia cookies i cache + wejście przez chrome.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 647 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy