Odpowiedz

Aplikacja nie działa

Witam,podczas logowania do aplikacji ing wyskakuje komunikat „nie mozna pobrać danych,zweryfikuj czas na swoim telefonie” czy ktos wie co oznacza ten komunikat? Instalowałem na nowo,nic to nie dało
Odpowiedz
0 Lajków
Natalkapralka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 343 wyświetleń)

Re: Aplikacja nie działa

Witaj Emotikon: Szczęśliwy może mieć to związek z ustawieniami telefonu. Prosimy sprawdź, czy masz włączoną automatyczną strefę czasową. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 294 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

HEY, 

dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.

swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat

...

21-01-2025
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank

Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam

...

21-01-2025
Re: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.

21-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy