Odpowiedz

Aplikacja nie działa

Witam,podczas logowania do aplikacji ing wyskakuje komunikat „nie mozna pobrać danych,zweryfikuj czas na swoim telefonie” czy ktos wie co oznacza ten komunikat? Instalowałem na nowo,nic to nie dało
Odpowiedz
0 Lajków
Natalkapralka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 473 wyświetleń)

Re: Aplikacja nie działa

Witaj Emotikon: Szczęśliwy może mieć to związek z ustawieniami telefonu. Prosimy sprawdź, czy masz włączoną automatyczną strefę czasową. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 424 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Orlen w portfelu

Nie mamy w planach przystąpienia do tego programu.

06-03-2025
Re.: Orlen w portfelu

Czy ING ma w planach dołączenie do programu Orlen w portfelu?

06-03-2025
Re.: Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Dziękuję za odpowiedź, napiszę w takim razie do supportu raz jeszcze

05-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy