Odpowiedz

Aplikacja nie działa

Witam,podczas logowania do aplikacji ing wyskakuje komunikat „nie mozna pobrać danych,zweryfikuj czas na swoim telefonie” czy ktos wie co oznacza ten komunikat? Instalowałem na nowo,nic to nie dało
Odpowiedz
0 Lajków
Natalkapralka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 347 wyświetleń)

Re: Aplikacja nie działa

Witaj Emotikon: Szczęśliwy może mieć to związek z ustawieniami telefonu. Prosimy sprawdź, czy masz włączoną automatyczną strefę czasową. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 298 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Dzień dobry mam takie pytanie nadpłaciłam kredyt w wysokosci 598 zł(przez spłać kredyt cześciowa)moja następna rata przypada na 15.02.2025(kapitał: 597,36 PLN ,odsetki: 708,08 PLN).Chciałam skrócić ok

...

22-01-2025
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

Nie jest do wyboru, masz zapisane w umowie, o co będzie oparte oprocentowanie zmienne, zapewne jest to WIBOR6M.

22-01-2025
Re.: Błąd U2F w Moje ING

Super! Wszystko już działa, jak należy! Dzięki! Emotikon: Bardzo szczęśliwy

22-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy