Odpowiedz

Aplikacja nie działa

Witam,podczas logowania do aplikacji ing wyskakuje komunikat „nie mozna pobrać danych,zweryfikuj czas na swoim telefonie” czy ktos wie co oznacza ten komunikat? Instalowałem na nowo,nic to nie dało
Odpowiedz
0 Lajków
Natalkapralka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (7 312 wyświetleń)

Re: Aplikacja nie działa

Witaj Emotikon: Szczęśliwy może mieć to związek z ustawieniami telefonu. Prosimy sprawdź, czy masz włączoną automatyczną strefę czasową. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (7 263 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy