Odpowiedz

Aplikacja nie działa

Witam,podczas logowania do aplikacji ing wyskakuje komunikat „nie mozna pobrać danych,zweryfikuj czas na swoim telefonie” czy ktos wie co oznacza ten komunikat? Instalowałem na nowo,nic to nie dało
Odpowiedz
0 Lajków
Natalkapralka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 115 wyświetleń)

Re: Aplikacja nie działa

Witaj Emotikon: Szczęśliwy może mieć to związek z ustawieniami telefonu. Prosimy sprawdź, czy masz włączoną automatyczną strefę czasową. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 066 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy