03-12-2020 08:34
W chwili obecnej systemy Biura Maklerskiego są niedostępne. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem ich działania. Kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia.
03-12-2020 08:44
03-12-2020 08:45
03-12-2020 08:48
03-12-2020 08:51
Reklamację możesz złożyć:
03-12-2020 08:56
Testy na prodzie ![]()
03-12-2020 09:24
Mam już tego dość, założyłem konto osobiste i maklerskie w innym banku.
03-12-2020 09:26
03-12-2020 09:29
Dokładnie, to jest żenada. Jestem Klientem ing od 15 lat, ale to co ostatnio się wyprawia z dostępem do kont przez internet to jest jakaś porażka.
03-12-2020 09:43
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025