14-12-2020 08:48
14-12-2020 08:54
Wszystko OK z Maklerem. Można normalnie wejść.
Co dokładnie się dzieje? Nie widzisz bąbla giełda czy nie umie się załadować? Cookies, cache wyczyszczone? Pomaga?
21-12-2020 09:26 | Edytowano: 21-12-2020 09:32
a czy dzisiaj można normalnie wejść ?
bo nawet zalogować się do banku nie idzie ...
do banku już wpuściło, ale na downdetector słupek urósł im od razu że nie działało, ja czekałem 10 minut
21-12-2020 09:32
Tak, sam makler działa. Jeśli masz maklerską aplikację mobilną, przez nią możesz składać zlecenia.
12-03-2021 00:15 – ostatnio edytowany 12-03-2021 17:50 przez ŁukaszW
ING kpi sobie z klientów. Odrzucają wszystkie reklamacje związane z setkami awarii i gigantyczną awarią systemu pod koniec 2020r. Jeśli ktoś myśli o zakładaniu konta czy maklera w ING to niech lepiej się dobrze zastanowi. Stracisz pieniądze, czas i nerwy nie mając dostępu do swoich pieniędzy, a INSh1t nadal będzie miał awarie. Miało być bezpłatne przeniesienie aktywów na inne rachunki maklerskie w ramach częściowej rekompensaty - taki pejsloaty uj.... Co z tym pozwem zbiorowym?
15-03-2021 09:10
@JUR, reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna - rekompensujemy. Niezmiennie do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
06-04-2021 18:30
To jest kpina. ING okradło swoich klientów i teraz odrzuca wszelkie wnioski reklamacyjne. Ni ustosunkowuje się także, do wszystkich zapytań.
Nie robicie nikomu łaski. Wasz system nie działał w kluczowym momencie dla tysięcy inwestorów.
Mi się już cierpliwość skończyła. Poświęcę czas i pieniądze, żeby założyć sprawę a potem całość z przyjemnością opublikuje w sieci.
Ciekawe jak stratę kilkudziesięciu tysięcy ma mi zrekompensować brak pieprzowych prowizji. Śmieszni jesteście!
MK
14-04-2021 09:02
Reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna – rekompensujemy. Nie jest prawdą, że wszystkie są odrzucane. Jeśli dostałeś informację o nie uznaniu swojej reklamacji, zawsze możesz się odwoływać. Takie odwołanie również będzie poddane analizie, jeśli będą jakieś informacje zmieniające stan faktyczny, możliwa jest zmiana decyzji. Jeśli z kolei na jakieś pytanie nie dostałeś wyczerpującej odpowiedzi i chcesz o coś dopytać, proszę napisz przez wiadomość w module Makler. Tutaj niczego na kontach klientów nie jesteśmy w stanie sprawdzić, ani napisać.
14-11-2023 21:53
Czy ktokolwiek z inwestorów otrzymał jakiekolwiek odszkodowanie/ zadośćuczynienie od tego pseudo banku? W mediach gwarantowali naprawienie szkód i zadośćuczynienie za straty wynikłe przez kilkudniowe zablokowanie dostępu do maklera iNG. Przy reklamacji się wypieli. I wszystkich, których znam też mówią, że ing nie ma zamiaru z tym nic zrobić.
14-11-2023 21:59
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |