06-12-2020 09:20
U mnie modul Makler jest wciaz niewidoczny, co sie dzieje?
06-12-2020 09:39
A co kogo obchodzi "Zewnętrzny dostawca"!
Pamiętam gdy były wybory w 2002 roku, Prokom wziął jako podwykonawcę firmę "Pixel" z Łodzi. Podczas wyborów firma podobno nawaliła. Jakie wtedy były okrzyki: to oni!, oni są winni!
A kto kazał Prokomowi brać tak małą firmę do obsługi wyborów? Sami chcieli, bo było taniej.Poza tym nikt nie wie czy ta firma nie miała być ew. argumentem w przypadku jakiegoś niepowodzenia.
Wracając do ING - każdy umowę podpisal z ING, więc klienta banku nie obchodzą działania (lub brak działań) innych firm.
Ciekawe czy po ewentualnym ponownym zalogowaniu do maklera zobaczymy listę podwykonawców, zewnętrznych firm współpracujących z bankiem i udostępniających dla ING jakieś serwisy?
Dotychczas nic takiego nie widziałem.
06-12-2020 09:51
Chciałbym doda do swojego poprzedniego wpisu - klika dni wcześniej dzwoniłem na infolinię bankową z pytaniem, dlaczego bardzo często po zalogowaniu do ING mobile nie widzę maklera. Tak było od kilkunastu tygodni. Dostałem odpowiedź - należy wyczyścić cache przeglądarki.Zapewne inni mieli też ten sam problem, dlatego sądzę, że symptomy awarii z ostatnich dni pojawiały się już dużo wcześniej, jednak Bank ignorował to - bo kasa leciała. Wtedy należało podjąć działania z tzw. firmą w sprawie poprawy działalności systemu.
06-12-2020 10:00
06-12-2020 11:19
Jeżeli nie widzisz modułu makler, to możliwe, że jest to spowodowane naszym ustawianiem systemu i pracami, które nad nim jeszcze prowadzimy. Prosimy Cię, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki lub wyloguj się z Mojego ING i zaloguj do niego ponownie za około 30 minut. To powinno pomóc.
07-12-2020 12:05
Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
- zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.
07-12-2020 13:56
Gdzieś sobie wsadźcie te upusty na prowizji, oddajcie mi moje pieniądze, za transakcje których nie zrealizowalem i ktore mialem zrealizować, to byly dla gieldy chyba najlepszem dni, a wy calkiem przypadkowo odcieliscie tysiace ludzi od dostepu do rynku, powinniscie isc za to siedziec i to wszyscy od gory do dolu, bez wyjątków. Wtedy byście sie nauczyli co to odpowiedzialność w takim biznesie jak broker finansowy.
Kiedy zostanie rozpatrzona moja reklamacja, czekam juz kilka dni, zero odpwiedzi. ( powolaliscie zespól ktory odpowiada na reklamacje, dziesiątek tysięcy klientów, ktory sie sklada z ilu osob, z dwóch czy trzech?)
powtarzam nie interesuje mnie zadne obciecie kosztow, łaskę na otarcie lez zostawcie dla siebie, ja oczekuje zwrotu za konkretne transakcje, ktore nie byly zrealizowane.
07-12-2020 14:03
W jaki sposób mogę złożyć wniosek o zwrot prowizji za transakcje od 1 listopada?
07-12-2020 14:04
Zgodnie z informacją na stronie:
Kontakt z Biurem Maklerskim
Jeśli chcesz skontaktować się z nami lub zgłosić reklamację, zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość.
Możesz również skontaktować się z infolinią Biura Maklerskiego od pon.-pt. w godz. 8:00 – 16:00: 32 357 00 32 lub 801 127 301.
08-12-2020 11:45 – ostatnio edytowany 08-12-2020 11:56 przez MartaK
@Jantek16 Nie nastąpił wyciek danych osobowych.
Przepraszamy, że tyle zajęła nam odpowiedź na Twoje pytanie.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |