Chciałbym doda do swojego poprzedniego wpisu - klika dni wcześniej dzwoniłem na infolinię bankową z pytaniem, dlaczego bardzo często po zalogowaniu do ING mobile nie widzę maklera. Tak było od kilkunastu tygodni. Dostałem odpowiedź - należy wyczyścić cache przeglądarki.Zapewne inni mieli też ten sam problem, dlatego sądzę, że symptomy awarii z ostatnich dni pojawiały się już dużo wcześniej, jednak
Pamiętam gdy były wybory w 2002 roku, Prokom wziął jako podwykonawcę firmę "Pixel" z Łodzi. Podczas wyborów firma podobno nawaliła. Jakie wtedy były okrzyki: to oni!, oni są winni!
A kto kazał Prokomowi brać tak małą firmę do obsługi wyborów? Sami chcieli, bo było taniej.Poza tym nikt nie wie czy ta firma nie miała być ew. argumentem w przypadku jakiegoś nie
Mam to prawie zawsze gdy loguję się po raz kolejny w danym dniu - tak jakby racjonowany był dostęp do tej aplikacji do 1 raz dziennie, kolejne zalogowanie wymaga wielokrotnych prób.