08-05-2020 22:11
Jak bank zamierza zareagować na awarię systemu maklerskiego w dniu dzisiejszym
Konto Makler zniknęło z moich zakładek w aplikacji
Brak możliwości wysyłania zleceń - przełożyło się na realną finansową stratę
Co państwo na to?
Notorycznie macie problem z tym serwisem
09-05-2020 00:35
U mnie jeszcze ciekawiej! Właśnie zauważyłem, że cały zysk z maklera z dnia dzisiejszego jakby wyparował.
Wygląda to jakby stan konta cofnął się o 24h. Ciekawe czy jest to powiązane z przerwą techniczną, która ma się oficjalnie zacząć za 7h30m?
Być może już coś nabroili... bardzo nieprofesjonalnie to wygląda. Nie ukrywam, że czegoś takiego akurat po ING się nie spodziewałem...
Sprawę zgłosiłem przez "Wiadomości", jako, że pomoc telefoniczna dla kont maklerskich w weekend nie jest dostępna.
Czy jeszcze ktoś ma taką sytuację? Polecam sprawić stan rachunków.
Pozdrawiam,
Adam B
09-05-2020 00:43
Chyba coś z tymi zmianami. U mnie po 17 było wszystko ok. Teraz zamiast ceny kursu z dzisiejszego zakończenia wyświetla się cena z wczorajszego zamknięcia. Mam nadzieję, że w poniedziałek będzie wszystko ok.
09-05-2020 11:02
09-05-2020 11:13
@Persona Przepraszamy za wczorajsze kłopoty z maklerem. W sprawie poniesionych strat możesz zgłosić u nas reklamację przez wiadomość lub czat w Moim ING, pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale. Do każdego zgłoszenia nasi specjaliści podchodzą indywidualnie.
@kr3tu @damian34 Opisywane przez Was błędy mogły być spowodowane naszymi kłopotami z maklerem. Po weekendzie wszystko powinno być ok
@Tomsxh Zachęcam Cię do czytania komunikatów w Moim ING i na naszej stronie w aktualnościach. Link do komunikatu o dzisiejszych pracach serwisowych z maklerem od 8:00 - 16:00 znajdziesz tutaj.
"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.
W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:
*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."
03-12-2020 09:23
Mam to prawie zawsze gdy loguję się po raz kolejny w danym dniu - tak jakby racjonowany był dostęp do tej aplikacji do 1 raz dziennie, kolejne zalogowanie wymaga wielokrotnych prób.
03-12-2020 09:25
03-12-2020 09:32
@ewelina1988 reklamację możesz zgłosić przez czat w Moje ING, na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69 lub bezpośrednio w oddziale. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidulanie
03-12-2020 09:40
03-12-2020 09:49
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |