Rozumiem ze w związku z kolejną awarią, prowizja na miesiąc kwiecień zostanie zniesiona? Państwa podejście do giełdy jest niepoważne, system windows95 był bardziej stabilny niż wasza aplikacja.
Na reklamacje klasyczny odzew "Przepraszamy" - i tyle - zero odpowiedzialności, za awarie to nie ich wina nigdy. a już mam dwie zgłoszone w tym tygodniu bo w pon system też nie działał.
Tryb pilny wygląda tak, że makler nie działa, czat nie działa, a infolinia nie odbiera - pytanie jest konkretne - kiedy zostanie usunięta usterka, jak zostanie to rozwiązane na przyszłość, jak chcą Państwo wyrównać użytkownikom (zyski/strat) związane z brakiem dostępu do notowań?
5 godzin, druga awaria w tym tygodniu - cisza ze strony konsultantów - jeśli ktoś myśli o zakładaniu konta maklerskiego to zdecydowanie mogę z doświadczenia odradzić ING!!!
Makler znowu nie działa drugi raz w tym tygodniu - to chyba żart - działanie tej platformy jest na poziomie studenckiego startupu a nie dużego banku, na reklamacje odpisujecie Państwo "Przepraszamy" - proszę zrezygnować z prowizji po wystąpieniu awarii na np. kolejne 2tygodnie - może wtedy uda się wyeliminować usterki raz na zawsze.
Re.: Przeniesienie akcji i pieniędzy z rachunku maklerskiego w ING na rachunek w DM BOŚ
A czy w przypadku gdy przeniesienie jest spowodowane permanentnym brakiem dostępu do notowań spowodowane tragicznym działaniem platformy maklerskiej banku ING też jest pobierana opłata 1%? Jest to skrajnie nie uczciwe podejście.