Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

U mnie modul Makler jest wciaz niewidoczny, co sie dzieje?

Odpowiedz
0 Lajków
Panpawel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
03-12-2020
Wiadomość 101 z 120 (4 717 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

A co kogo obchodzi "Zewnętrzny dostawca"!

Pamiętam gdy były wybory w 2002 roku, Prokom wziął jako podwykonawcę firmę "Pixel" z Łodzi. Podczas wyborów firma podobno nawaliła. Jakie wtedy były okrzyki: to oni!, oni są winni!

A kto kazał Prokomowi brać tak małą firmę do obsługi wyborów? Sami chcieli, bo było taniej.Poza tym nikt nie wie czy ta firma nie miała być ew. argumentem w przypadku jakiegoś niepowodzenia.

Wracając do ING - każdy umowę podpisal z ING, więc klienta banku nie obchodzą działania (lub brak działań) innych firm.

Ciekawe czy po ewentualnym ponownym zalogowaniu do maklera zobaczymy listę podwykonawców, zewnętrznych firm współpracujących z bankiem i udostępniających dla ING jakieś serwisy?

Dotychczas nic takiego nie widziałem.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Gazer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 102 z 120 (4 696 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Chciałbym doda do swojego poprzedniego wpisu - klika dni wcześniej dzwoniłem na infolinię bankową z pytaniem, dlaczego bardzo często po zalogowaniu do ING mobile nie widzę maklera. Tak było od kilkunastu tygodni. Dostałem odpowiedź - należy wyczyścić cache przeglądarki.Zapewne inni mieli też ten sam problem, dlatego sądzę, że symptomy awarii z ostatnich dni pojawiały się już dużo wcześniej, jednak Bank ignorował to - bo kasa leciała. Wtedy należało podjąć działania z tzw. firmą w sprawie poprawy działalności systemu.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Gazer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 103 z 120 (4 676 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Skoro Makler już działa to jak mogę dodać ten moduł z powrotem w aplikacj ING?
Odpowiedz
0 Lajków
towy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-12-2020
Wiadomość 104 z 120 (4 662 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria Maklera

Jeżeli nie widzisz modułu makler, to możliwe, że jest to spowodowane naszym ustawianiem systemu i pracami, które nad nim jeszcze prowadzimy. Prosimy Cię, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki lub wyloguj się z Mojego ING i zaloguj do niego ponownie za około 30 minut. To powinno pomóc. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 105 z 120 (4 589 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria Maklera

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.

 

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 106 z 120 (4 243 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria Maklera

Gdzieś sobie wsadźcie te upusty na prowizji, oddajcie mi moje pieniądze, za transakcje których nie zrealizowalem i ktore mialem zrealizować, to byly dla gieldy chyba najlepszem dni, a wy calkiem przypadkowo odcieliscie tysiace ludzi od dostepu do rynku, powinniscie isc za to siedziec i to wszyscy od gory do dolu, bez wyjątków. Wtedy byście sie nauczyli co to odpowiedzialność w takim biznesie jak broker finansowy. 

 

Kiedy zostanie rozpatrzona moja reklamacja, czekam juz kilka dni, zero odpwiedzi. ( powolaliscie zespól ktory odpowiada na reklamacje, dziesiątek tysięcy klientów,  ktory sie sklada z ilu osob, z dwóch czy trzech?) 

powtarzam nie interesuje mnie zadne obciecie kosztow, łaskę na otarcie lez zostawcie dla siebie, ja oczekuje zwrotu za konkretne transakcje, ktore nie byly zrealizowane.

mm0001
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
8
04-12-2020
Wiadomość 107 z 120 (4 210 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria Maklera

W jaki sposób mogę złożyć wniosek o zwrot prowizji za transakcje od 1 listopada?

Odpowiedz
0 Lajków
akov
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-12-2020
Wiadomość 108 z 120 (4 198 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria Maklera

Zgodnie z informacją na stronie:

Kontakt z Biurem Maklerskim

Jeśli chcesz skontaktować się z nami lub zgłosić reklamację, zaloguj się do Mojego ING, przejdź do konta maklerskiego i w Wiadomościach wybierz opcję Nowa wiadomość.

Możesz również skontaktować się z infolinią Biura Maklerskiego od pon.-pt. w godz. 8:00 – 16:00: 32 357 00 32 lub 801 127 301.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 109 z 120 (4 196 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

[ Edytowane ]

@Jantek16 Nie nastąpił wyciek danych osobowych. 

 

Przepraszamy, że tyle zajęła nam odpowiedź na Twoje pytanie. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 110 z 120 (4 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w sobot...

20-07-2024
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy