Odpowiedz

Awaria Maklera

W chwili obecnej systemy Biura Maklerskiego są niedostępne. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem ich działania. Kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia.

 

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 1 z 120 (22 507 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Zawsze przepraszacie, ale poprawy w jakości zdalnych usług maklerskich nie widać.
Jesteście bankiem -- w dzisiejszych czasach powinniście mieć SLA na poziomie 99,99%. A nie co kilka tygodni odcinać ludzi od dostępu do usług w dni robocze.
Holden
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
6
08-05-2020
Wiadomość 2 z 120 (22 477 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

A kto zwraca za straty poniesione z tego powodu?Brak reakcji na otwarciu może mnie kosztować z 5tys, zresztą w poniedziałek straciłem już 2tys zł bo też dopiero o 9:20 ustrojstwo zadziałało.
Schamann
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
31-10-2018
Wiadomość 3 z 120 (22 464 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Podpinam się do pytania gdzie można składać reklamację za straty / utracone zyski.
Miałem zlecenie do anulowania wczoraj i akurat w momencie wysyłania anulaty magicznie system padł i nie wiem, czy się udało czy nie.
masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
6
03-12-2020
Wiadomość 4 z 120 (22 448 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Reklamację możesz złożyć:

  • w formie pisemnej - osobiście w Oddziale ING Banku Śląskiego S.A. albo przesyłką pocztową na adres Biuro Maklerskie ING Banku Śląskiego S.A., ul. Sokolska 34,
  • ustnie - telefonicznie za pośrednictwem Serwisu telefonicznego Biura Maklerskiego albo osobiście w Oddziale ING Banku Śląskiego S.A.,
  • w formie elektronicznej - poprzez System internetowy Biura Maklerskiego lub poprzez System bankowości internetowej albo na adres e-mail biuromaklerskie@ing.pl
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 5 z 120 (22 420 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Testy na prodzie Emotikon: Mrugający

duxi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
3
30-11-2020
Wiadomość 6 z 120 (22 381 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Mam już tego dość, założyłem konto osobiste i maklerskie w innym banku. 

pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 7 z 120 (22 235 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Już to widzę jak zwracają ci kasę bo zlecenia nie złożyłeś, piszą że to nie ich wina tylko zewnętrznego dostawcy - ja już 4000zl w plecy dziękuję ING
Schamann
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
31-10-2018
Wiadomość 8 z 120 (22 220 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Dokładnie, to jest żenada. Jestem Klientem ing od 15 lat, ale to co ostatnio się wyprawia z dostępem do kont przez internet to jest jakaś porażka. 

pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 9 z 120 (22 203 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

9:43
Brak reakcji ze strony ING?!
DarSan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
03-12-2020
Wiadomość 10 z 120 (22 151 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Re.: Ciemny motyw aplikacji

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego w ING 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy